שיתוף
תגובות
לאישה » מחשבות אישיות על השקעה בחיצוניות
עמדת טיפוח
קבלו אותה במחיאות כפיים: מעין קרני חוזרת אלינו ובגדול עם תחושות אישיות מאירוע בו נכחה והבינה את חשיבות הטיפוח העצמי
מברשות איפור | צילום: Merydolla, שאטרסטוק

קוראות יקרות שלי!

כל כך כיף לחזור ולכתוב לכן כאן, במגזין 'בחזית לאישה'! באמת שהתגעגעתי לזה. הפלטפורמה הזו כזו כיפית ונעימה, והעורכת כאן, מהיכרותי איתה, פשוט מהממת. חוץ מהטורים שהיא עצמה כותבת…

ב"ה ילדתי בת מהממת, שמעסיקה אותי 24/7 ותמשיך להעסיק אותי כנראה כל עוד אני כאן על פני האדמה. אז קצת התאוששתי וחזרתי לקול מצהלותיי.

אתן יודעות יקרות, שכשאני כותבת טור – אני אוהבת לכתוב ממחשבות שעלו לי השבוע, מאירועים שחוויתי על בשרי, רעיונות שעלו בדמיוני הפורה וכולי. וכאן לאחר העיבוד הסופי, אני מגישה לכן את התובנות על מגש של כסף – או על פלטה מהממת של צלליות.

אז השבוע יצא לי להיות מספר ימים בחברת נשים כבודות שמשלח ידן המרכזי הוא טיפול. נפשי, זוגי, גופני רוחני וכולי. אתן בוודאי מבינות את סגנון הלבוש ששלט שם, שחור משחור בעיקר, עם נגיעות עדינות של צבעים כהים קצת פחות.

ואיפור?

מינימלי ובלתי נראה, אם בכלל. אפס גדול ועגול של חיצוניות. אם נחשוב על זה לעומק, זה כביכול מובן. אישה מכובדת, יחד עם מקצוע כבד ומכובד, ממש משכמם ומעלה.

שניהם בגילאי 30 ו40+  (המקצוע עצמו קצת יותר מקומט בצדי העיניים) ואליהם עיני רבים ורבות משוועות במצוקה, אז נו באמת, למה שתעשה את השטות הזו ותשקיע ב"חיצוניות"?

תכלס, בשביל הזוג הבא והעייף מלכת שיבוא לריב אצלה מחר בקליניקה? בשביל האישה העייפה וקשת היום שתבוא אליה היום בארבע ותשב אצלה עם עיניים עצובות  וגב שמוט בכורסת הטיפולים?

היה לי קצת מוחין דקטנות. אני, עם כל ההטפות לקבוצה שלי, שלהשקיע חיצוניות זה דבר חשוב, ושזו ההשקעה שמשפיעה הכי מהר על הפנימיות, לטוב ולמוטב. ושבני ישראל במדבר קיבלו יחד עם המן תכשיטים ובשמים ואיפור ושזה חשוב חשוב, שלוש נקודות וכו'…

אז אני מגלה ציבור שלם שלא מעניין אותו בכלל איפור וחיצוניות ושכביכול איני יכולה להציע להן כלום? ואז נפל לי האסימון יחד עם מברשת הסומק.

דווקא, דווקא הזוג שבא לטיפול שדורש מהם להשקיע המון אנרגיות בחיים הזוגיים והאישיים, צריך לראות מולו אישה חזקה, עם אנרגיות אדירות לחיים, שמרגישה טוב עם עצמה, והיא מקרינה זאת. דווקא האישה העצובה והכבויה צריכה לראות את המטפלת שלה עם בגדים בצבעים חיים ופרצוף יפה ושמח!

למה?

כי כשאתן, נשים מכובדות במקצוע מכובד שכמותכן, וכל מקצוע מכבד את בעליו, נראות טוב ואתן אוהבות את המראה שלכן, אתן אוטומטית שמחות יותר, עם אנרגיות חיוביות יותר, אתן משפיעות באופן עקיף ובלי דיבורים מיותרים על המשפחה, על הבעל, על המטופלים, על התלמידות, על המסך ועל כל מי שבא אתכן במגע. אנרגיות בחיים זה דבר מדבק, זה חוק בטבע!

אז אני רצה להשקיע בעצמי, להתראות בקרוב!

נהנית והתחברת? רוצה סרטוני איפור שלי? מחכה לך במייל שלי [email protected]

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים