שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » מטבעות דיגיטליים שיועדו לסייע לחמאס הוחרמו
גנץ חתם
בפעם השלישית בתוך שנה: שר הביטחון גנץ חתם על צו תפיסה של מטבעות דיגיטליים שיועדו לסייע לחמאס. גנץ: "פועלים בכל דרך כדי לגדוע את צינור החמצן הכלכלי של הטרור"
בני גנץ | צילום: שריה דיאמנט- מקור ראשון

שר הביטחון בני גנץ חתם על צו תפיסה של מטבעות קריפטוגרפיים בסך עשרות אלפי שקלים, מ-12 חשבונות דיגיטליים, הכוללים כ-30 ארנקים דיגיטליים של גורמים עסקיים שסייעו לחברת החלפנות אלמתחדון, של משפחת שמלח', שהוכרזה ע"י שר הביטחון כארגון טרור. חלק מהמטבעות הקריפטוגרפיים שהוחרמו היו בבעלות ישירה של משפחת שמלח'.

משפחת שמלח' באמצעות חברות החלפנות שבבעלותה, מסייעת לארגון הטרור חמאס, ובפרט לזרוע הצבאית, בהעברות כספים בהיקפים של עשרות מליוני דולרים בשנה. על רקע זה, הוכרזו החברות כארגוני טרור בצו שר הביטחון.

המטבעות הקריפטוגרפיים הוחרמו בפעילות משותפת של המטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור (מט"ל), יחידת סייבר הארצית בלה"ב 433, מחלקת הסייבר בפרקליטות ואגף המודיעין בצה"ל. כתוצאה מצעדים אלו, נפגעו עסקית וכלכלית גורמים עסקיים ולקוחות שעבדו עם משרדי החלפנות של משפחת שמלח'.

שר הביטחון גנץ אמר: "אנחנו ממשיכים ומרחיבים את הכלים שלנו להתמודד עם הטרור, ועם חברות שמספקות לו את צינור החמצן הכלכלי. אני מבקש לברך את כלל הארגונים על שיתוף הפעולה המודיעיני, המבצעי והמשפטי – נמשיך לעבוד במשולב, בכדי להילחם בטרור בכל אמצעי ובכל דרך."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים