שיתוף
תגובות
כלכלה » מדיה ופרסום » מטה ההסברה החרדי ב-2 קמפיינים חדשים
לקראת החגים
תחת הכותרת ״מסכת ראש השנה״ (ובחלק מכלי התקשורת ״השתדלו״) מזכיר הפרסום את חובת ההשתדלות המוטלת על כולנו למנוע הדבקה, בדגש על עטיית מסכה בזמן התפילות
בית כנסת בחצר - קורונה | צילום: By Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

לקראת חגי תשרי מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות יעלה החל ממחר (ה׳) קמפיינים חדשים לעידוד התנהגות זהירה במהלך תפילות ראש השנה וקריאה להתחסנות בקרב צעירים ומבוגרים.

תחת הכותרת ״מסכת ראש השנה״ (ובחלק מכלי התקשורת ״השתדלו״) מזכיר הפרסום את חובת ההשתדלות המוטלת על כולנו למנוע הדבקה, בדגש על עטיית מסכה בזמן התפילות, אוורור בית המדרש והעדפת מנייני חצרות.

"ביום הדין כשנעתיר כולנו בתפילה ונבקש להיחתם לשנה טובה ומתוקה, אף אחד מאיתנו לא רוצה חלילה להדביק בשוגג את היושבים לצידו. אנחנו מוכרחים להשתדל, עבורנו ועבור המתפללים האחרים. השתדלות היא להעדיף מניינים בחלל פתוח, לפתוח חלונות בבית המדרש ולא להסיר את המסכה לאורך כל התפילה" לשון המודעה.

הקמפיין הנוסף, מזמין את הציבור החרדי להצטרף לאלפים הרבים שצייתו לרבנים והתחסנו במנת התגבור השלישית של החיסון נגד קורונה, והצעירים שחוסנו במנה הראשונה והשנייה.

״חשוב לציין כי לצד העליה בתחלואה, בשבוע האחרון ישנו זינוק דרמטי במספר המתחסנים הצעירים בציבור החרדי, בין היתר בעקבות מתחמי החיסון שנפתחו בערים ומבצעי החיסון בתוככי הישיבות״ אומרים במטה ההסברה החרדי, ״ההיענות לקריאת הרבנים והאדמו״רים גבוהה וההתחסנות של הציבור תסייע לנו לבלום, בעז״ה, את התחלואה הקשה״.

במסגרת פעילות ההסברה לקראת חגי תשרי, מתפרסמת במודעות המלצת משרד הבריאות לביצוע בדיקה ביתית לפני כל מפגש משפחתי או התקהלות בחלל סגור גם אם התחסנתם או החלמתם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים