שיתוף
תגובות
חדשות » מטה V22: יוזמת הימין לניצחון בבחירות 2022
בחירות 2022
ביוזמת ראש מועצת שומרון יוסי דגן הוקם מטה שיפעל להעלאת אחוזי ההצבעה בפריפריה ובמעוזי הימין כדי להביא ניצחון בבחירות | הפעם מוכרחים להביא את הימין לניצחון

היוזמה החדשה בשומרון שעשויה לסיים את סאגת הבחירות החוזרות ונשנות: מטה המרצת בחירות ענק מוקם בימים אלו, מטה שיפעל בצורה מסודרת להגברה דרמטית של אחוזי ההצבעה בפריפריה. 

את המטה הקימו ראש מועצת שומרון יוסי דגן ועוזרו לשעבר צבי סוכות, העומד כיום בראש תנועת "אמונים", יחד עם יעקב וינברגר ויוני הישראלי העומדים יחד עם דגן בראש "הליכוד שלי – קבוצת ההתיישבות בליכוד", החשבת לקבוצת המתפקדים הגדולה ביותר בליכוד אחרי קבוצת המתפקדים של התעשיה האווירית.

"הבחירות הללו בידינו ממש, בידי אחוזי ההצבעה" – מסביר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון ויוזם המהלך – "בכל סבבי הבחירות האחרונות נרשמו אחוזי הצבעה נמוכים בפריפריה ובשכונות שהן מעוזי המחנה הלאומי, והאחוזים הנמוכים הללו הכריעו לרעה את תוצאת הבחירות.

רוב העם בבירור נמצא בימין" – מדגיש דגן – "הרוב הגדול בעם הוא לאומי, מסורתי, אוהב את ארץ ישראל ותומך בחיזוק ההתיישבות בירושלים וביהודה ושומרון, בחיזוק הפריפריה ובערכי המחנה הלאומי. אבל מדובר במאות אלפי אנשים שנשארו בבית ביום הבחירות או יצאו לטייל וכיום רואים בעיניים כלות איך עמדתם לא באה לידי ביטוי בכנסת ובממשלה. ביישובי המועצה האזורית שומרון הבאנו בבחירות הקודמות אחוזי הצבעה מהגבוהים ביותר במדינה – ואין שום סיבה שלא יהיה כך גם בכל הערים והשכונות בהן מתגוררים מצביעי הימין בישראל.

אני אישית מצביע ליכוד ואפעל לכך שהליכוד יהיה גדול ככל האפשר" – מבהיר דגן – "ובאותה מידה אנו חייבים לדאוג שכלל מצביעי המחנה הלאומי פשוט ייצאו מהבית להצביע, כדי שנגיע ל-61. לטענתו אלו 5 דקות של מאמץ יכולות להציל את המדינה מממשלת שמאל ולהביא ממשלה ציונית לאומית וטובה למדינת ישראל. זה רק 5 דקות!

במערכת הבחירות הנוכחית נפעל בצורה מאורגנת החל מהתקופה הקרובה כדי לאתר את האנשים מהמחנה הלאומי שלא יצאו להצביע ולעודד אותם לממש את זכותם הדמוקרטית."

יוסי דגן יחד עם יוני הישראלי ויעקב וינברגר עומדים בראש ה"ליכוד שלי – קבוצת התיישבות בליכוד", קבוצת המתפקדים הגדולה ביותר בליכוד אחרי קבוצת התעשיה האווירית והקבוצה האידאולוגית הגדולה בליכוד, המונה כ-9 אלף, מתפקדים. הם מתכוונים להסתמך על ניסיונם במערכות הבחירות הקודמות, בהן הוציאו אלפי מתנדבים מהשומרון לערים אשדוד, נתניה, פתח תקוה וראש העין, כדי לדפוק בדלתות ולהוציא מצביעי ימין לקלפיות. ארבעתם נחושים לבנות הפעם מערך גדול ומסודר הרבה יותר, כדי להביא לניצחון הימין ולגוש של 61 מנדטים.

דגן וסוכות מספרים כי בחרו לקרוא למטה החדש בשם V22 – כתשובה ניצחת למטה אותו הקימו ארגוני השמאל בשנת 2015, כהתחלת שהצליח יחד עם גופי שמאל נוספים לאחר כמה סבבי בחירות להשפיע בצורה דרמטית על תוצאת הבחירות בישראל, ולהעלות את אחוזי ההצבעה במעוזי השמאל.

"הגיע הזמן שגם בימין נדע לעבוד בצורה מאורגנת מבעוד מועד ולעודד את המצביעים בפריפריה לצאת ולהצביע כדי שקולם ישמע. כרגע אנו בשלב התכנון של הפריסה בשטח והכנת האוירה המתאימה כדי שביום הבחירות נצליח להביא את הניצחון" – אומר צבי סוכות ממקימי המטה.

עוד אומר סוכות: "התייעצנו עם עורכי דין מובילים בתחום ואנחנו לא ננסה לתחמן את החוק כמו שעשו בעבר עמותות בשמאל. הכל יהיה בדיוק לפי הגדרות החוק".

המטה שהציב לעצמו כמטרה לפעול בתיאום עם ארגוני ימין חוץ פרלמנטרים נוספים בשותפות ובאחדות, ויפעל בצורה אסטרטגית על מנת לעודד מצביעים בפריפריה להשפיע על תוצאת הבחירות. "הוצאת אנשים מהמחנה הלאומי להצביע היא המפתח לניצחון" – מסכם יוסי דגן – "זו החגיגה האמיתית של הדמוקרטיה, הבאת רצון העם לידי ביטוי בקלפי.

המטרה להביא ממשלת ימין על מלא שתשמור על יו"ש ועל הנגב ותדאג לצביונה היהודי של מדינת ישראל. אפשר להביא ממשלת ימין, אפשר להביא ריבונות על מלא והסדרה של כל יישובי ההתיישבות הצעירה. זה נשמע כמו חלום, אבל אפשר להביא ממשלה ימנית מלאה ולעשות את זה – אם רק הציבור ייצא מהבית. יחד כולנו נעשה זאת בעזרת ה'".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים