שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » מטוסים ישראליים תקפו הלילה בסוריה
דיווחים ערביים
כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה בה מיוחסת לישראל תקיפה בסוריה בחודש האחרון. לפני כעשרה ימים דווח על תקיפה ישראלית בסוריה באזור תדמור, בה נהרג חייל ושלושה נוספים
תגיות:
תקיפה בסוריה | צילום: התקשורת בסוריה

מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם, דיווח הלילה (ב') כי "מטוס ישראלי תקף יעדים של כוחות המשטר ובעלי בריתו", במחוז קוניטרה, סמוך לרמת הגולן.

כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה בה מיוחסת לישראל תקיפה בסוריה בחודש האחרון. לפני כעשרה ימים דווח על תקיפה ישראלית בסוריה באזור תדמור, בה נהרג חייל ושלושה נוספים נפצעו. לפי מקור בצבא סוריה, התקיפה בוצעה לעבר מגדל תקשורת ונקודות נוספות באזור.

בנוסף, כמה ימים לפני כן דווח על תקיפה נוספת, בה סוריה יירטה 8 מתוך 12 טילים ששיגרה ישראל, באמצעות מערכות נשק רוסיות. לפי גורם צבאי סורי, שישה חיילים נפצעו בתקיפה.

ביום שישי האחרון אמר השר זאב אלקין, שנכח בפגישה בין ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין, כי סוכם בין השניים על המשך המדיניות הקיימת בנוגע לסוריה. בשיחה עם עיתונאים אמר אלקין כי התקיים שיח רחב בנושא סוריה ובנושאים אסטרטגיים אחרים. בנט ציין אתמול בישיבת הממשלה כי דן עם פוטין בצורכי הביטחון של ישראל.

על רקע הפגישה, בסוף השבוע מקורות סעודים אמרו לערוץ הסעודי אל-חדת' כי פוטין דרש מבנט להימנע מפגיעה בתשתיות סוריות או בסמלי המשטר הסורי בתקיפות של ישראל. כמו כן, נמסר שפוטין הביע רצון להקים צוות רוסי-ישראלי משותף כדי להתמודד עם "איום המל"טים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים