שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה בעזה
בתגובה לבלונים
צה"ל מסר כי "התקיפה בעזה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני התבערה לעבר שטח ישראל מוקדם יותר אתמול, אשר הוכיחה פעם נוספת כי חמאס ממשיך להוביל ולדרדר את עזה לטרור"
תגיות: ,
תקיפות בעזה | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

צה"ל תקף הלילה (בין שני לשלישי) באמצעות מטוסי קרב של חיל האוויר אתר לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס בחאן-יונס, פיר מנהרת טרור בג'באליה, וכן עמדת שיגור רקטות תת-קרקעית של הארגון הנמצאת בלב אוכלוסייה אזרחית בסג'אעיה, בסמוך לבית ספר.

צה"ל מסר כי "התקיפה בעזה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני התבערה לעבר שטח ישראל מוקדם יותר אתמול, אשר הוכיחה פעם נוספת כי ארגון הטרור חמאס ממשיך להוביל ולדרדר את רצועת עזה למדיניות טרור. וכי "צה"ל ימשיך ויגיב בתקיפות כנגד ניסיונות הטרור ורואה בארגון הטרור חמאס כאחראי לכל הנעשה בשטח הרצועה".

בנוסף, במהלך תקיפות צה"ל ברצועת עזה, זוהה ירי מקלעים לשטח ישראל. מטוסי קרב של צה"ל תקפו בתגובה פיר מנהרת טרור של ארגון החמאס בחאן-יונס.

כזכור, אתמול פרצו שתי שריפות בחבל אשכול שבעוטף עזה. חוקרי שריפות מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום הגיעו למוקדי השריפות וקבעו כי השריפות נגרמו מבלוני תבערה, כאשר הם פירסמו כי עד כה אותרו תשעה בלונים באשכול שגרמו לשריפות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים