שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » מייזו-Meizu הציגה שעון חכם ראשון
לראשונה בחברה
על השעון מותקן ממשק Flyme for Watch שפיתחה החברה ודומה לזה של הטלפונים שלה. המערכת כוללת את שלל הפונקציות המוכרות כמו קבלת התראות, ספורט ועוד
תגיות:
שעון חכם. תמונת אילוסטרציה | צילום: quangmooo, שאטרסטוק

חברה חדשה של שעונים חכמים נכנסה לשוק, אומנם באיחור משמעותי אך עדיין יש מקום בשוק לכולם. השבוע הציגה חברת מייזו (Meizu) את השעון Meizu Watch. זהו השעון הראשון של החברה עם מערכת הפעלה חכמה ותמיכה בסים אלקטרוני (eSIM).

על השעון מותקן ממשק Flyme for Watch שפיתחה החברה ודומה לזה של הטלפונים שלה. המערכת כוללת את שלל הפונקציות המוכרות כמו קבלת התראות, מעקב אחר פעולות ספורט, מענה לשיחה ועוד. יש לו מספר סוגי חיישנים כמו מד צעדים, דופק, מרחק, שינה ורמת ריווי חמצן בדם.

השעון מגיע עם מעבד Snapdragon Wear 4100 מרובע הליבות לצד זיכרון עבודה של 1 גיגה-בייט ואחסון פנימי של 8 גיגה-בייט. הוא תומך בקישוריות Bluetooth 4.2 לצד WiFi ו-NFC. השימוש בתקשורת הסלולרית עם ה-eSIM יאפשר שימוש בשעון באופן עצמאי לגמרי, כלומר הוא יוכל לקבל ולהוציא שיחות ללא תלות בטלפון.

לשעון של מייזו יש סוללה בקיבולת 420 מיליאמפר שמספיקה לדברי היצרנית עד 36 שעות שימוש רצופות. באמצעות טכנולוגיית mCharge והשימוש בעריסת הטעינה המגנטית הוא יוכל להיטען בזריזות – 14 דקות יספיקו למעל 10 שעות של שימוש או 45 דקות לטעינה מלאה.

מחירו של השעון הוא כ-235 דולרים (כ-760 שקלים) כשהוא זמין לרכישה בסין החל מהיום. את המידע הביא איתי מקמל עורך מגזין טכנולוגיה ישראלי

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים