שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מייסדי בן אנד ג'ריס מגיבים לראשונה
תומכים בהחלטה
בטור מיוחד הם מסבירים כי "אפשר לתמוך בישראל ולהתנגד לחלק ממדיניותה, בדיוק כפי שהתנגדנו למדיניות של ממשלת ארה"ב"
תגיות:
מייסדי בן אנד ג'ריס בן כהן (מימין) וג'רי גרינפילד | צילום: Featureflash Photo Agency, שאטרסטוק

בנט כהן וג'רי גרינפילד המקימים של המותג בן אנד ג'ריס בטור מיוחד בניו יורק טיימס, הם מגיבים על הסערה שהתחוללה: "אנחנו המייסדים של בן אנד ג'ריס. אנחנו יהודים גאים. זה חלק ממי שאנחנו וכך הזדהנו במשך כל חיינו. כאשר חברתנו החלה להתרחב בינלאומית, ישראל הייתה אחד מהשווקים הראשונים שלנו בחו"ל. היינו אז, ונשארים גם היום, תומכי מדינת ישראל".

"אבל אפשר לתמוך בישראל ולהתנגד לחלק ממדיניותה, בדיוק כפי שהתנגדנו למדיניות של ממשלת ארה"ב. אנו תומכים באופן חד משמעי בהחלטה של ​​החברה לסיים את העסקים בשטחים הכבושים, שרוב הקהילה הבינלאומית, כולל האומות המאוחדות, ראתה ככיבוש לא חוקי".

"אמנם אין לנו כבר שליטה תפעולית בחברה שהקמנו בשנת 1978, אבל אנחנו גאים בפעולה שלה ומאמינים שהיא בצד הנכון של ההיסטוריה. לדעתנו, סיום מכירות הגלידות בשטחים הכבושים הוא אחת ההחלטות החשובות ביותר שקיבלה החברה בהיסטוריה של 43 השנים. זה היה צעד אמיץ במיוחד של החברה. למרות שהיא ללא ספק ידעה שהתגובה תהיה מהירה ועוצמתית, בן אנד ג'ריס לקחו את הצעד ליישר את עסקיה ופעילותה עם ערכיה המתקדמים".

"זה שאנחנו תומכים בהחלטת החברה זה לא סתירה וגם לא אנטישמי. למעשה, אנו מאמינים שניתן וצריך לראות במעשה זה כמקדם את המושגים צדק וזכויות אדם, עיקרי הליבה של היהדות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים