שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "מייעץ לישראלים לחזור לבתיהם באירופה"
מפקד כוח קודס
עורך העיתון הלבנוני 'אל-אח'באר' טען שבזמן מבצע שומר החומות הוקם חמ"ל משותף בלבנון שכלל קצינים ממשמרות המהפכה של איראן, חיזבאללה, חמאס וארגונים פלסטיניים
טילים של צבא איראן. אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

מפקד כוח קודס האיראני איסמעיל קאני איים על ישראל ביום שישי ואמר "מציע לישראלים לחזור לבתיהם באירופה ובארצות הברית, לפני שמחירם יתייקר. אני מיידע – ההתנגדות הפלסטינית החלה לחשוב ולתכנן איך להשיב את כל האדמות הפלסטיניות"

בנאום שנשא במלאות 40 יום למותו של סגן מפקד כוח קודס, עימאד חיג'אזי, שיבח קאני את ארגוני הטרור בעזה על האופן שבו נלחמו בישראל במהלך מבצע 'שומר החומות'. בנאומו הילל קאני את ארגון הטרור חמאס ושותפיו על כך שייצרו אלפי רקטות בעצמם, וטען כי הודות להתחמשות הכבדה הזו ישראל אינה מעוניינת עוד להתמסר לפעולות של הרג ילדים פלסטינים. עוד טען כי ישראל התחננה בפני ידידותיה בעולם שיעזרו לה להשיג הפסקת אש עם חמאס.

בנוסף למפקד משמרות המהפכה, גם דובר צבא איראן, גנרל אבו אל-פאדל שיקאראג'י, תקף את ישראל ואמר כי הסיבה לכך ש"המשטר הציוני מאיים במלחמה נגד איראן היא חולשתו והעובדה שהוא מתקרב לקריסה. הציונים יודעים שהם בדעיכה ובהיחלשות, לאחר שורת התבוסות שהם נחלו".

בתוך כך עורך העיתון הלבנוני 'אל-אח'באר' בריאיון לערוץ 'אל-מנאר' של חיזבאללה בסוף השבוע טען שבזמן מבצע שומר החומות הוקם חמ"ל משותף בלבנון שכלל קצינים ממשמרות המהפכה של איראן, חיזבאללה, חמאס וארגונים פלסטיניים. עוד הוא טען שמפקד כוח קודס במשמרות המהפכה ומחליפו של קאסם סולימאני, איסמאעיל קאני, ביקר פעמיים בבירות בזמן סבב הלחימה האחרון.

לדבריו: "משמרות המהפכה וחמאס סיפקו לארגוני הטרור הפלסטיניים מודיעין בנוגע לתנועות צה"ל. זה גרם לסיכול פעולות ישראליות באזור גדר רצועת עזה. אם ישראל היתה מרחיבה את המבצע, אז כל ציר ההתנגדות היה מצטרף ללחימה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים