שיתוף
תגובות
צרכנות » מייצרים כחול-לבן? הירשמו ל- ShoppingIL
מתחם מיוחד
מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה פונה ליצרניות ויצרנים בעלי "תו מיוצר בישראל" בבקשה לנצל את הזמן שנשאר להירשם למתחם כחול-לבן על אתר ShopingIL של Google
תגיות: ,
ShoppingIL | צילום: מסך

לקראת סגירת ההרשמה ליצרנים המוכרים את מוצריהם ברשת להשתתף במיזם ShoppingIL של Google פונה מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה ליצרניות ויצרנים בעלי "תו מיוצר בישראל" בבקשה לנצל את הזמן שנשאר להירשם למתחם כחול-לבן על אתר ShopingIL של Google.

בהודעת המטה מציין משרד הכלכלה כי עד כה כבר נרשמו 700 יצרנים ישראלים למתחם, וכי המשתתפים במתחם אשתקד דיווחו על עליה של כ-60% במכירות.

"בימים אלו אנו נמצאים בעיצומו של תהליך הרישום למתחם המכירות הייעודי ליצרנים כחול-לבן על אתרShoppingIL של Google", נכתב בהודעת המטה. "יצרניות ויצרנים ישראלים בעלי 'תו מיוצר בישראל' מוזמנים לנצל את חלון הזמן שנשאר ולהירשם למתחם כחול לבן אשר יעלה לאוויר ב- 9-10 בנובמבר, ובכך יוכלו ליהנות מחשיפה משמעותית לקהלים גדולים ומגוונים שיזכו מצדם למבצעים והנחות ייעודיים לאירוע". ההרשמה תיסגר ב 16.10.2021.

עוד צוין בהודעת המשרד, כי מטה כחול לבן במשרד הכלכלה והתעשייה ו Google ישראל ממשיכים את שיתוף הפעולה המצליח שהתקיים בארבע השנים האחרונות, במסגרתו יצרנים בעלי תו מיוצר בישראל, זכו לחשיפה גדולה וגידול משמעותי במכירותיהם ברשת. "שוב, השנה, זו הזדמנות מצוינת ליצרנים הישראלים להגדיל את מכירותיהם, באמצעות הרשת".

על פי המגמות הנצפות בשנים האחרונות, ההימצאות בזירת המכירות ברשת הופכת לכלי חיוני ודבר שבשגרה עבור עסקים על מנת לבצע מכירות ולהגדיל פעילותם. הדבר נכון עוד יותר בתנאי משבר, כדוגמת משבר הקורונה, שממשיך להשפיע על התנהלות המגזר העסקי וההערכות הן שגם לאחר היציאה מהמשבר והחזרה לשגרה, ימשיך היקף הקניות ברשת לעלות.

מהרו להירשם ולנצל חלון הזדמנויות זה. לתנאי ההצטרפות ורישום למתחם כחול לבן על אתר ShoppingIL לחצו כאן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים