שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מיכאלי לפרץ: "אינך עוד חלק מ'העבודה'"
הסכינים נשלפים
על פי תקנון המפלגה, היה על מפלגת העבודה לקיים בחירות לזהות היו"ר בימים אלה • במכתב ליו"ר עמיר פרץ, קובלת ח"כ מיכאלי על ה'התעלמות' הבוטה בחסות מצבה של המפלגה
עמיר פרץ במליאת הכנסת | צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

לאחר שאתמול דווח כי יו"ר 'העבודה' ח"כ עמיר פרץ מתכוון ‏לקראת הבחירות הקרובות להעביר את בחירת הרכב הרשימה והיו"ר שלה מהמתפקדים לוועידה, לצד חתירה להשלמת המו"מ עם כחול לבן להתמודדות במסגרת פלטפורמה אחת, מגעים שטרם הושלמו, דורשת חברת הכנסת מרב מיכאלי מפרץ לקיים בהקדם בחירות לתפקיד היו"ר ללא כל קשר לבחירות, אם ייערכו בקרוב או לא.

במכתב ששלחה לפרץ מטיחה בו ח"כ מיכאלי: "אתה ושותפך כבר אינכם חלק ממפלגת העבודה, הנסיבות וחוקת המפלגה מחייבות בדחיפות בחירת יו"ר מפלגה".

מיכאלי, שבחרה שלא להצטרף למהלך ההצטרפות לממשלה יחד עם 'כחול לבן', אותה הוביל היו"ר עמיר פרץ ואשר אליה הצטרף חברה למפלגה ח"כ איציק שמולי, מאשימה את פרץ בהובלת המפלגה לשפל חסר תקדים. "הובלת את המפלגה לשפל חסר תקדים ולסכנה להמשך קיומה, פגעת בשמה פגיעה אנושה, יצרת קרע בין חברי הכנסת לבין המצביעים והמתפקדים, שיקרת למצביעות ולמצביעים במצח נחושה, הובלת את המפלגה להיות שותפה בקואליציה של נאשם, ועוד בממשלה הרעה והכושלת ביותר בתולדות מדינת ישראל".

עוד כתבה מיכאלי, "אתה ושותפך כבר אינכם חלק ממפלגת העבודה. עמלתם קשות להראות כמה אתם חלק ממפלגת כחול לבן, השתתפתם בישיבות הסיעה שלהם, דיברתם בשבח מנהיגיה".

"זכותך, כמובן, לעבור למפלגה אחרת, כפי שעשית לא-פעם בעבר, מפלגת העבודה זקוקה לכוחות חדשים, מנהיגות ומנהיגים חדשים, שלא מעוניינות להטמיע אותה בתוך מפלגה אחרת אלא לחדש אותה ולהצעיד אותה ואת מדינת ישראל קדימה".

"אתמול, חלפו עברו ארבעה עשר חודשים מיום הבחירות הכלליות לכנסת ה-22, משכך ובהתאם לחוקת המפלגה, יש לקיים בחירות מקדימות לבחירת יו"ר המפלגה באופן מידי וללא כל דיחוי".

לסיכום כותבת מיכאלי, כי "כל הנסיבות הללו מחייבות בדחיפות בחירת יו"ר מפלגה, על-ידי כלל הבוחרים במפלגה, ובהתאם לעקרונות היסוד הדמוקרטיים והחוקתיים עליהם מושתתת המפלגה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים