שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מיכאלי עתרה בדרישה לעצור את יוזמתו של פרץ
הקרע בעבודה
על רקע ניסיונותיו של פרץ להעביר את בחירת הרכב הרשימה והיו"ר שלה מהמתפקדים לוועידה, עתרה ח"כ מיכאלי למוסד לבירור עתירות של המפלגה בדרישה לסכל את היוזמה
עמיר פרץ במליאת הכנסת | צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

בצל המתיחות במפלגת העבודה על רקע שאלת קיום הבחירות הפנימיות, הגישה ח"כ מרב מיכאלי עתירה דחופה למוסד לבירור עתירות של מפלגת העבודה, כשהיא דורשת לעצור את הניסיון של עמיר פרץ לשלול את זכות הבחירה מחברות וחברי מפלגת העבודה.

"לא ייתכן שוועידת המפלגה תפעל בניגוד לפסק דין של בית משפט מחוזי ובניגוד עניינים מוחלט ותיקח מחברות וחברי המפלגה את זכותם הבסיסית ביותר, שעבורה הם משלמות ומשלמים דמי חבר. זהו מעשה לא-חוקתי, שיביא לסופה של מפלגת העבודה", אמרה מיכאלי.

כזכור, בשבוע שעבר דווח כי יו"ר 'העבודה' ח"כ עמיר פרץ מתכוון ‏לקראת הבחירות הקרובות להעביר את בחירת הרכב הרשימה והיו"ר שלה מהמתפקדים לוועידה, לצד חתירה להשלמת המו"מ עם כחול לבן להתמודדות במסגרת פלטפורמה אחת.

חברת הכנסת מיכאלי, שיחסיה עם פרץ עלו על שרטון עם הצטרפותו לממשלת נתניהו, דורשת מפרץ לקיים בהקדם בחירות לתפקיד היו"ר ללא כל קשר לבחירות, אם ייערכו בקרוב או לא, וזאת בהתאם לתקנון המפלגה המחייב עריכת בחירות פנימיות לזהות היו"ר בתוך 14 חודשים במידה והמפלגה לא הרכיבה את הממשלה לאחר הבחירות.

במכתב ששלחה בשבוע שעבר לפרץ הטיחה בו מיכאלי: "אתה ושותפך כבר אינכם חלק ממפלגת העבודה, הנסיבות וחוקת המפלגה מחייבות בדחיפות בחירת יו"ר מפלגה". עוד כתבה, "עמלתם קשות להראות כמה אתם חלק ממפלגת כחול לבן, השתתפתם בישיבות הסיעה שלהם, דיברתם בשבח מנהיגיה".

"זכותך, כמובן, לעבור למפלגה אחרת, כפי שעשית לא-פעם בעבר, מפלגת העבודה זקוקה לכוחות חדשים, מנהיגות ומנהיגים חדשים, שלא מעוניינות להטמיע אותה בתוך מפלגה אחרת אלא לחדש אותה ולהצעיד אותה ואת מדינת ישראל קדימה".

מיכאלי, שכאמור בחרה שלא להצטרף למהלך ההצטרפות לממשלה יחד עם 'כחול לבן', אותה הוביל היו"ר עמיר פרץ ואשר אליה הצטרף חברה למפלגה ח"כ איציק שמולי, מאשימה את פרץ בהובלת המפלגה לשפל חסר תקדים. "הובלת את המפלגה לשפל חסר תקדים ולסכנה להמשך קיומה, פגעת בשמה פגיעה אנושה, יצרת קרע בין חברי הכנסת לבין המצביעים והמתפקדים, שיקרת למצביעות ולמצביעים במצח נחושה, הובלת את המפלגה להיות שותפה בקואליציה של נאשם, ועוד בממשלה הרעה והכושלת ביותר בתולדות מדינת ישראל", האשימה מיכאלי במכתבה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים