שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מיליון ישראלים התחסנו במנה השלישית
מבצע החיסונים
מנתונים שפרסם הערב משרד הבריאות עולה כי כשבועיים מאז החל מבצע החיסונים בחיסון השלישי, חצתה היוםמדינת ישראל את רף מיליון מנות הדחף שניתנו בישראל
רה"מ בנט במתחם החיסונים | צילום: חיים צח, לע"מ

כשבועיים מאז החל מבצע החיסונים בחיסון השלישי, חצתה היום מדינת ישראל את רף מיליון המתחסנים בחיסון השלישי. כך עולה מנתונים רשמיים שפרסמו הערב משרד ראש הממשלה ומשרד הבריאות.

בלשכת רה"מ מתייחסים לנתון כאל הישג משמעותי, מאחר ומדובר ביותר ממחצית האוכלוסייה ברת החיסון (כ-1.9 מיליון בני 50+ שחלפו חמישה חודשים מאז קיבלו את מנת החיסון השנייה).

עם פרסום הנתונים מסר ראש הממשלה נפתלי בנט, כי זה נתון נפלא והישג גדול". עם זאת, הוא הוסיף וציין כי "יש עוד עבודה רבה לפנינו. מאות אלפי אנשים מבינים שההחלטה שלנו לקחת את החיסון השלישי היא צו השעה".

בנט הוסיף ואמר, כי "אזרחי ישראל הם הראשונים בעולם לקבל את החיסון השלישי, זה לא מובן מאליו. רק כך נשמור על הבריאות ועל הפרנסה. כל מי שטרם התחסן – צאו עכשיו להתחסן".

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, מסר כי "החיסון הוא האמצעי הטוב ביותר שיש לנו למאבק בנגיף הדלתא, לשמירה על הבריאות, על הכלכלה ועל שגרת החיים בישראל. דאגנו למלאי חיסונים מספק לכל מי שיכול להתחסן. זה הזמן להשתמש בו".

הורוביץ, בניגוד לראש הממשלה, לא ממהר לחגוג את ההצלחה. "מיליון מחוסנים בחיסון שלישי תוך שבועיים זה הישג יפה מאוד אך לא מספיק", אמר הורוביץ. לדבריו, "רק אם נמשיך בקצב התחסנות גבוה של מתחסנים במנה השלישית ושל אזרחים שטרם התחסנו כלל, נעבור את המשבר מבלי להגיע לסגר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים