שיתוף
תגובות
צרכנות » "מיליון כסאות" הגיעו לסניף ענק באזור ירושלים
חדש בבירה
רשת מיליון כיסאות פתחה השבוע את הסניף החדש שלה במתחם העיצוב DCITY בפארק ישראל במעלה אדומים ובכך פונה לראשונה לקהל מירושלים והאזור
סניף מיליון כסאות בדיסיטי | צילום: יח"צ

אולם תצוגה של Prezento מבית מיליון כסאות, הרשת הפופולארית לריהוט הבית, המשרד והגן, נפתח בימים אלו במתחם ה-Dcity בפארק ישראל מעלה אדומים. אולם התצוגה החדש הוא הגדול ביותר של הרשת ומתפרס על 1200 מטרים.

רשת מיליון כיסאות פתחה השבוע את הסניף החדש שלה במתחם העיצוב DCITY בפארק ישראל במעלה אדומים ובכך פונה לראשונה לקהל מירושלים והאזור.

מדובר באולם תצוגה הגדול ביותר שהרשת הפופולארית מאזור המרכז והוא מציע 1200 מטר של ריהוט לבית, למשרד ולגן: החל מכסאות מסוגים שונים, דרך כורסאות, שולחנות, ריהוט גן וריהוט המשרדי . לרגל הפתיחה, כל החנות ב-25 % הנחה ובנוסף גם הנחות נוספות לחברי מועדון.

לדברי פנינה רווח, מנכל"ית הדיסיטי, "מתחם הדיסיטי הוא בשורה של ממש בעולם העיצוב בכלל ובפרט לתושבי ירושלים והסביבה. עשרות חנויות כמו מיליון כיסאות שהיו פעילות עד היום רק במרכז הארץ, פונות לראשונה לקהל הירושלמי וציבור שלם יכול היום למצוא את המותגים הפופולריים האלה, במרחק נגיעה מבירת ישראל. זאת כמובן בנוסף לחוויית קנייה שאין דומה לה בארץ: הכל מרוכז במקום אחד, ברחובות מעוצבים כמו באירופה ואווירה כללית של חו"ל ובמחירים נגישים ומשתלמים".

סניף מיליון כסאות בדיסיטי | צילום: יח"צ

בנוסף למיליון כיסאות, עוד שורה ארוכה של מותגים לעיצוב וריהוט הבית פתחו לאחרונה את שעריהן במתחם ה-DCITY במעלה אדומים והפכו לסניפי דגל לציבור הירושלמי והסביבה: ביתילי, IDDESIGN, מחסני הנמל, דלתות פנדור, דולצ'ה גבני, גנים ושושנים, סילי, ארונות רביירה, ארונות קלוס, אלטוני ועוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים