שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מיסיונרים מחלקים נגנים עם תכנים מיסיונריים
אזהרה חמורה
אזהרה חמורה מהמחלקה למאבק במיסיון וכתות בארגון 'אור לאחים': מיסיונרים מסוכנים מחלקים לילדים מכשירי נגן אם.פי.3 עם תכנים מיסיונריים, בפגישות "אקראיות" בגנים
הנגן שחילקו המיסיונרים | צילום: באדיבות המצלם

אל מוקד ארגון 'אור לאחים' הגיעה פניה אודות יהודי שבעת שהלך בפארק הירקון בת"א, פנה אליו אדם והעניק לו מכשיר נגן אם.פי.3. הוא התפלא על ה"מתנה" ותהה למניעי מעניק המכשיר, אולם הבין כי מדובר במשהו פרסומי וניאות להכניס את המכשיר לתיקו.

בהגיעו לביתו, עת ניסה להפעיל את הנגן, נחרד לגלות כי מדובר בכלי משחית, מלא בתכנים נוצריים מיסיונריים. האיש ניפץ את המכשיר והשליך אותו לפח, ולא היה מוכן להשתמש במכשיר המשוקץ, אפילו אם ינקה אותו מהתכנים המיסיונריים. "אני לא רוצה טובות מאנשים כאלה, מפלצות בדמות אדם המוכנות בדרכי רמיה לשתול לתוך אוזניי דברים של המיסיון והנצרות שטבחו את אבותינו במסעי הצלב והעלו אותם על המוקד ב-"או-טו-דה-פה", בגלל שסירבו לקבל את הצלב" – אמר היהודי המזועזע.

הרב בנימין וולקן מנהל המחלקה למאבק במיסיון וכתות בארגון 'אור לאחים' אומר כי אנו רואים עד כמה מוכנים המיסיונרים להרחיק לכת ולשפוך כספים רבים, ובלבד שיצליחו, חלילה וחס, להשפיע על יהודי אחד.

בארגון מתריעים כי המיסיונרים עלולים להציע מכשירים כאלה גם לילדים, ועל כן מופנית הקריאה להורים שיהיו זהירים ויפקחו עין, אם מי מילדיהם קיבל "מתנה" מפוקפקת ונוראה כזו. כמו כן, כל הנתקל בתופעה, מתבקש לפנות בזמן-אמת למוקד החירום של ארגון 'אור לאחים' בטלפון 1700500506.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים