שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » מיקרוסופט נוטשת את אינטרנט אקספלורר
מתחברת למציאות
ענקית הטכנולוגיה הודיעה כי תפסיק לתמוך בדפדפן ה-Explorer 11, מתוך נסיון לקדם את דפדפן ה- Edgeשלה, שעשוי לשמש יריב ראוי למקבילו Google chrome
מטה חברת מיקרוסופט בוושינגטון | צילום: Katherine Welles, שאטרסטוק

לצערו של אף אחד, דיווחה השבוע מיקרוסופט כי היא תסיים את התמיכה ב-Internet Explorer 11 בכל היישומים והשירותים שלה בשנה הבאה, ב-17 באוגוסט 2021. כאשר הדפדפן Internet Explorer 11 לא יתמוך עוד בשירותים המקוונים של מיקרוסופט כמו Office 365, OneDrive, Outlook ועוד.

את התמיכה בדפדפן הכושל צפויה מיקרוסופט להפסיק עוד השנה, ב-30 לנובמבר. במסגרת הפסקת התמיכה בדפדפן תעצור מיקרוסופט גם את התמיכה של Internet Explorer 11 עם שירות שיחות הוידאו העסקי של מיקרוסופט – Microsoft Teams.

החלטתה של מיקרוסופט מגיעה כחלק ממאמציה לייצר יורש ראוי לאקספלורר, בדמות Microsoft Edge, שיעבוד על Chromium ויהיה בעל יכולת להתחרות במקבילוGoogle chrome המוצלח.

החברה תמשיך לאפשר לעסקים לגשת לאתרים ישנים שנבנו במיוחד עבורInternet Explorer עד שתפסיק לחלוטין את התמיכה ב-Internet Explorer 11.

החברה הודיעה עוד, כי החל מה-9 למרץ 2021 היא תפסיק לתמוך בגירסה הראשונית של דפדפן ה-Edge, כאשר לאחר תאריך זה יופסקו שיפורי האבטחה והעדכונים לגרסה הישנה ויופנו המשאבים למערכת החדשה, המבוססת כאמור על Chromium.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים