שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מי השופט שיעמוד בראשות הוועדה?
חקירת אסון מירון
מי שצפויה למנות את מי שיעמוד בראשות הוועדה היא נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות
השופטים דוד חשין ואליקים רובינשטין | צילום: judiciary, ויקיפדיה

דוד חשין ששימש בעבר כשופט בית המשפט העליון הנו בנו של הרב בנימין זאב חשין זצ"ל מי שהיה מגדולי רבני ברסלב וראש ישיבת המקובלים שער השמים. חשין (73) היה בצעירותו איש מירון ואחיו משמשים כראשי ישיבות ודרשנים מראשי ועסקני חסידות ברסלב בירושלים, בין אחיו, הרב צבי חשין, מרבני ישיבת מיר, והרב שלמה זלמן חשין, מראשי ישיבת טורדא.

מי שצפויה למנות את מי שיעמוד בראשות הוועדה היא נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות. בכאן חדשות פורסם כי מסתמן שבראשות הוועדה יעמוד המשנה לנשיאת העליון השופט בדימוס אליקים רובינשטיין אשר שמו הוא המוביל מבחינת הקואליציה.

אליקים רובינשטיין הוא שופט בדימוס שכיהן כמשנה לנשיאת בית המשפט העליון, מזכיר הממשלה והיועץ המשפטי לממשלה. אביו מרדכי היה פעיל ציבור בחינוך הדתי וב'אילן' בגבעתיים ועל שמו בית הכנסת בבית הספר הממלכתי דתי 'אמונים'.

כמו"כ בין האנשים המסתמנים כי יטלו חלק בהרכב נמצאים מבקר המדינה לשעבר השופט יוסף שפירא, והראשל"צ הרב שלמה משה עמאר.

כזכור, שר הבטחון בני גנץ הניח הבוקר במזכירות הממשלה את הצעת ההחלטה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון. בחשבון הטוויטר שלו כתב: "כפי שהתחייבתי, הנחתי הבוקר במזכירות הממשלה את הצעת ההחלטה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון, לקראת ישיבת הממשלה ביום ראשון. זה חוב מוסרי למשפחות ולא פחות מכך זהו צעד חשוב שנועד למנוע אירועים טראגיים שכאלו בעתיד. אני מודה לשר האוצר ליברמן על התמיכה בהצעה והסיוע בקידומה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים