שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "מי שינסה לפגוע בנו – ישלם מחיר כואב בחזרה"
ראש הממשלה בנט
בנט אמר: "לבנון נמצאת על סף קריסה, זה מצער, אך לא נקבל זליגה של המצב בלבנון לתוך ישראל", גם שר הביטחון גנץ התייחס לתקרית ואמר כי "לבנון אחראית"
ראש הממשלה בנט | צילום: קובי גדעון/ לע"מ

לאחר התקרית החריגה הלילה של ירי הרקטות מלבנון לישראל, הבהיר הבוקר (שלישי) ראש הממשלה נפתלי בנט כי מדינת ישראל "לא נאפשר פגיעה בריבונות ישראל ובביטחון ישראל. מי שינסה לפגוע בנו – ישלם מחיר כואב בחזרה".

ראש הממשלה בנט הוסיף: "אנחנו פועלים כל הזמן, יומם וליל, בכל הזירות, ונמשיך בכך. לבנון נמצאת על סף קריסה, כמו כל מדינה שאיראן מתבססת בה. אזרחיה נלקחו כבני ערובה של חמינאי ונסראללה לטובת אינטרסים איראניים. זה מצער – אך לא נקבל זליגה של המצב בלבנון לתוך ישראל".

שר הביטחון, בני גנץ, התייחס הבוקר לתקרית ואמר כי "מי שנושא באחריות לירי הלילה היא מדינת לבנון שמאפשרת פעולות טרור משטחה". גנץ ציין עוד כי "מדינת ישראל תפעל מול כל איום על ריבונותה ואזרחיה ותגיב בהתאם לאינטרסים שלה, בזמן ובמקום הרלבנטיים".

הוא הצהיר כי "לא נאפשר למשבר החברתי, הכלכלי והפוליטי בלבנון להפוך לאיום ביטחוני על ישראל. אני קורא לקהילה הבינלאומית לפעול כדי להחזיר את היציבות ללבנון".

כאמור, שתי רקטות נורו הלילה משטח לבנון לעבר ישראל. מצה"ל נמסר כי זוהו שני שיגורים, וכי לוחמי כיפת ברזל יירטו את אחד מהם, והשיגור השני נפל בשטח פתוח.

הערכות בישראל הם ש הירי מלבנון – באחריות פלסטינים בשליחות חמאס, כשברקע סוגיית עליית היהודים להר הבית ואי הכנסת המענק הקטרי לרצועה, כאשר יעד התקיפה בסוריה שמיוחסת לישראל – מפעל לדיוק טילים של איראן.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. עד שמדינות העולם לא ישתפו פעולה ל"תקן" את איראן – לא תהיה יציבות בשום מדינה במזרח התיכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים