שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "מי שיתחסן יוכל לחיות חיים רגילים"
גנץ בסיור
שר הביטחון במתחם חיסונים במושב אחיעזר: "התו ירוק הוא האקזיט של הכלכלה הישראלית מהקורונה. מי שלא יתחסן יצטרך להמתין לימים טובים יותר"
תגיות:
בני גנץ | צילום: אלעד מלכה
גנץ במתחם חיסונים של פקע"ר ומד"א |
צילום: טל עוז / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, סיים כעת סיור במתחם החיסונים במושב אחיעזר, המופעל על ידי פיקוד העורף ומד"א במטרה להגיע לכמה שיותר מחוסנים, גם מחוץ למוקדי קופות החולים. גנץ קיבל סקירה במקום מקציני פיקוד העורף ומראש מועצת שדות דן, דוד יפרח, וכן פגש מרותקי בית שהגיעו למקום באמצעות אמבולנס במסגרת המאמץ המערכתי להגיע לכלל אוכלוסיית הסיכון.

דברי השר גנץ: "אנחנו רואים פה מבצע חיסונים מרשים, של אנשים שבאים להתחסן, או של אנשים שמובאים להתחסן. ראינו כאן איך אישה מבוגרת, יחד עם המטפלת שלה, הגיעה באמבולנס ואנשים ניגשים ומחסנים אותה- כך זה צריך לקרות. החיסונים הם הפתרון המרכזי. הם צריכים להימשך ולצידם הקפדה על ריחוק, מסכות, ושמירה על היגיינה, בצורה כזו אפשר להתמודד עם המחלה. אנחנו נפעל היום בממשלה לבצע פתיחה אחראית, מצילה, בשביל החיסונים הרבים שישנם".

"כבר היום נודיע ונצא מחרתיים לדרך עם תחנה ראשונה בנושא החינוך, ונעמוד על כך שמעכשיו נעשה פתיחה של הכלכלה בתו ירוק. התו ירוק זה האקזיט של הכלכלה מהקורונה. מי שיתחסן ויהיה לו תו ירוק או מי שהחלים, בסופו של דבר יוכל לחיות חיים כלכליים רגילים. מי שלא- יצטרך להמתין לימים טובים יותר. אני קורא לכולם ללכת להתחסן, זה מה שחשוב שיקרה וככה נוכל לפתוח את הכלכלה".

בתגובה לשאלה אודות האירוע הפלילי שהתרחש בבסיס נבטים: "נתחקר את המקרה באופן קונקרטי, נמשיך בשיפורי אבטחה בבסיסים עצמם ונמשיך לשתף פעולה עם משטרת ישראל. אני חושב שהתופעה הזו של חוסר משילות ושל פריצות בדרום הארץ היא דבר שהוא בלתי קביל וצריך לפעול נגדו בנחישות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים