שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » מכלית נפט הותקפה מול חופי סוריה
דיווחים בסוריה
כלי תקשורת בסוריה דיווחו כי מדובר בכלי שיט איראני. גורמים בלבנון האשימו את ישראל בתקיפת המכלית. הדיווח מגיע לאחר מתיחות רבה בין ישראל לאיראן
הפיצוץ על הספינה | צילום: צילום מסך מתוך עמוד הטוויטר של Reza Khaaste

שריפה פרצה היום (שבת) במכלית נפט מול חופי העיר בניאס בסוריה, זאת לאחר שהותקפה על ידי מל"ט שהגיע מכיוון המים הטריטוראלים של לבנון. כך דיווחו בסוכנות הידיעות הרשמית 'סאנא' בסוריה. משרד הנפט בסוריה עידכן כי הצליחו להשתלט על האש, וכן לא דווח על נפגעים.

כלי תקשורת בסוריה דיווחו כי מדובר בכלי שיט איראני, במסגרת המאמץ של טהרן לעקוף את הסנקציות האמריקניות ולמכור נפט סורי. גורמים בלבנון האשימו את ישראל בתקיפת המכלית האיראנית.

המתיחות מול איראן מגיעה בזמן שיחות הגרעין שאיראן מנהלת עם ארצות הברית והמעצמות בווינה, שנועדו לחדש את ההסכם לאחר פרישתה של ארה"ב בזמן ממשל טראמפ. מדינת ישראל מתנגדת לחזרה אמריקאית להסכם, ובאיראן האשימו את ישראל בפעולת החבלה במתקן העשרת האורניום בנתנז לפני מספר שבועות, בניסיון לשבש את המשא ומתן.

הדיווח מגיע לאחר מתיחות רבה בין ישראל לאיראן בעקבות תקיפת מספר מיכליות וספינות איראניות שהיו בדרכן לסוריה. כזכור לפני כשבועיים תקפה איראן ספינת מכולות בבעלות ישראלית במימי המפרץ הפרסי, באיראן אמרו כי זו תגובה לאחר שספינת מודיעין של משמרות המהפכה הותקפה בים האדום.

רק לפני מספר ימים יוחסה לישראל תקיפה באדמת סוריה באזור דמשק. בתגובה לכך נורו לעבר המטוסים הישראלים טילי קרקע-אוויר, שאחד מהם נפל בדרום הארץ. בישראל דיווחו כי כשלו בניסיון ליירט את הטיל ששוגר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים