שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » פניה חריגה לשגרירויות: "שמרו על ערנות"
חשש מנקמה
בתגובה לאיומי האיראנים כי ינקמו את מות פרחיזאדה, שלח הבוקר מנכ"ל משרד החוץ מברק חריג לשגרירויות ברחבי העולם בבקשה "לשמור על ערנות ועל הביטחון המקסימלי"
מנכ"ל משרד החוץ אלון אושפיז | צילום: ממשלת הודו

מנכ"ל משרד החוץ אלון אושפיז שיגר מברק חריג לכל נציגויות ושגרירויות ישראל בעולם ובו ביקש להגביר למקסימום את רמת הערנות והכוננות הביטחונית לאור "אירועי סוף השבוע", תוך ששהוא מתכוון לחשש מתגובה איראנית לחיסול פחריזאדה.

"לאור ההתפתחויות האחרונות בסוף השבוע אני מבקש להדגיש את חומרת האירועים והחובה המוטלת על כולנו להבטיח את ביטחונם ובריאותם של כל עובדי הנציגות ובני משפחותיהם, ללא יוצא מן הכלל", כתב אושפיז במכתב.

אושפיז הוסיף וכתב כי הוא "מבקש להקפיד בצורה המרבית על הרמה הגבוהה ביותר של דריכות וערנות לכל פעילות חריגה באזור הנציגות, בבתי המשפחות ובמוקדי קהילות ישראליות ויהודיות. עלינו להתנהל באחריות ולמלא באופן מוחלט אחר כל נהלי והנחיות הביטחון. יש לדווח מידית לקב״ט ולמטה על כל אירוע חריג".

המכתב החריג בא בעקבות האיומים הישירים מצד האיראנים שקראו לנקום את מותו של פרחיזאדה, כאשר הבוקר במהלך הלוויתו של פחריזאדה אמר שר ההגנה האיראני, כי "שום מעשה טרור יישאר ללא מענה על ידי העם האיראני, ומי שביצע את החיסול ייענש".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים