שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ממ"ח בבעלזא? פרוש: "לא הייתה אפילו מחשבה"
מכחיש את הדיווחים
רגע לפי יציאת הכנסת לפגרה בת חודשיים, התראיינו שני ח"כים מיהדות התורה – מאיר פרוש ויצחק פינדרוס והתייחסו להתנהלות הממשלה והיחס המזלזל כלפי הציבור החרדי
מאיר פרוש | צילום: משרד החינוך

רגע לפי יציאת הכנסת לפגרה בת חודשיים, התראיינו שני ח"כים מיהדות התורה – מאיר פרוש ויצחק פינדרוס למהדורה המרכזית של קול חי והתייחסו להתנהלות הממשלה והיחס המזלזל כלפי הציבור החרדי.

בעניין הוועדות והחרם של הליכוד, אומר ח"כ פרוש: "אנחנו אומרים ללליכוד שחייבים לאייש את כל הוועדות ולהילחם שם כפי שאנו נלחמים במליאה, זו הדרך לגרום לסדקים בקואליציה ולהפיל אותה. אנו לא מאיישים את ראשות ועדת החוקה כי ליצמן ביקש לחכות".

"אני ואייכלר פועלים בנושא של התקצוב של התלמודי תורה בציבור החסידי כבר תקופה, זו הייתה הוראה של המועצת לפני כשנתיים לפעול בעניין הזה. אני יכול לומר לכם בוודאות שלא הייתה בבעלזא אפילו מחשבה על ממלכתי חסידי".

לסיום אומר פרוש כי "אנחנו פועלים עבור הציבור החרדי בכל משרד ממשלתי אפשרי. זה לא שיג ושיח פוליטי. זו ממשלה רעה שצריכה ליפול ואפשר לראות את הסדקים מהזעזועים שאנחנו גורמים להם".

ח"כ יצחק פינדרוס התייחס למתווה הכותל והרפורמים: "יש כאן מעשים מסוכנים מאוד שיש להם משמעות חמורה ועליהם אנחנו צריכים להלחם. אין לי ספק שהם היו מאוד רוצים לעשות מתווה, הרפורמים שותפים לממשלה. אין שם אחד שזה באמת אכפת לו אבל הצעקה הציבורית שקמה די בלמה את המהלכים".

בעקבות סגירת הציון במירון, אומר פינדרוס: "אם היו מתייחסים למירון כמקום חשוב… משרד הדתות מכיר את הבעיות וצריך להתמודד איתן. סגרו את המקום בלי שום היערכות מתאימה וזה מה ראה מה היחס של הממשלה לכל דבר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים