שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ממשלת גרמניה לא תתחשב בשיעורי התחלואה
שינוי מדיניות
בעקבות מבצע החיסונים הנרחב בגרמניה, והעובדה כי ישנה היענות רבה בקרב האזרחים, בממשלת גרמניה מבינים כי החיסונים שינו את הקשר שבין תחלואה למחלה קשה ולתמותה
תגיות: ,
מחסום בגרמניה | צילום: Lensw0rId, שאטרסטוק

בגרמניה החליטו היום (ג') שמעתה המדינה לא תתחשב יותר בערכי התחלואה, ולא תקח החלטות לפי מדד זה, אלא תתחשב רק בשיעור החולים המאושפזים בבתי חולים. דובר הממשלה שטפן זייברט הודיע על השינוי במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום בתום ישיבת קבינט הקורונה של הממשלה.

עד עתה, שיעור התחלואה הוא המדד הרווח, מבחינה ציבורית, תקשורתית ורפואית במדינות רבות, ביניהן גם במדינת ישראל.וכך גם שיטת ה"רמזור" שיושמה בגרמניה איפשרה מגבלות שונות באזורים שונים לפי תחלואה מבוססת על שיעור התחלואה, והממשלה הגרמנית התייחסה לערים עם שיעור תחלואה גבוה מ-100 מקרים ל-100 אלף איש בשבוע, והיו עליהן הגבלות שונות בשונה מערים בעלות שיעור תחלואה נמוך יותר.

כעת, בעקבות מבצע החיסונים הנרחב בגרמניה, והעובדה כי ישנה היענות רבה בקרב האזרחים, כאשר 57% מתושבי גרמניה מחוסנים באופן מלא, בממשלת גרמניה מבינים כי החיסונים שינו את הקשר שבין תחלואה למחלה קשה ולתמותה, ולכן החליטה הממשלה הגרמנית לשים קץ להתבססות על מדד זה.

שר הבריאות הגרמני יינס שפאן אמר היום "ההתבססות על ערכים אלה אינה רלוונטית יותר".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. חיסונים לא מונעים תחלואה. ועם קורונה דלתא לא שווים כלום, כי מבנה החלבונים בדלתא שונה ממבנה נגדו נבנה החיסון. סתם דיבורים. בגרמניה מתחילת החשד אתה מקבל טיפול נגד דלקת ריאות ןשאר מצבים של קורונה. אין שום השוואה בין מצב שם לישראל – מה שמנסים כאן לעשות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים