שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "ממשלת האחדות היא נגד הציונות"
אוונגליסט בכיר
ד"ר מייק אוונס הגיע לישראל ותקף את הממשלה המסתמנת: "ממשלת האחדות דוחה את הציונות ואפילו יותר גרוע מחבקת את האנטי ציונים"
מייק אוונס | צילום: באדיבות המצלם

ד"ר מייק אוונס, אחד המשפיענים הגדולים בעולם, סופר רבי מכר, עיתונאי זוכה פרסי עיתונות ופרשן אמריקאי מוכר, אוונגליסט וציוני נלהב קיים היום (שני) מסיבת עיתונאים מיוחדת במלון מצודת דוד לאור ההתפתחויות הפוליטיות בישראל.

בפתח דבריו התנצל בפני נפתלי בנט: "אני רוצה להביע התנצלות אישית בפני נפתלי בנט על חלק מהשפה בה השתמשתי בהצהרותיי הקשות. זה לא מקובל ואני מתנצל בכנות. מר בנט היה לאורך השנים אלוף הציונות. ובשביל זה הוא ראוי לכבוד שלי, ולכבוד של עם ישראל. מר בנט, אני פונה אליך בענווה. כיהנת כראש הסגל, שר שירותי הדתות, שר התפוצות, שר החינוך. מר בנט אל תחבור לאנטי ציונים והפוסט ציונים. ממשלת האחדות דוחה את הציונות ואפילו יותר גרוע מחבקת את האנטי ציונים. הפוסט ציונים הם איום קיומי על מדינת ישראל".

בהמשך דבריו הדגיש כי:"אני רוצה לדבר היום על האיום הגדול ביותר העומד בפני מדינת ישראל. איום גדול הרבה יותר מהאיום האיראני או איזה ראש ממשלה ימונה כאן. לכן על ישראל להישאר מדינה ציונית".

"נשיא איראן לשעבר אמר לי בפגישה פרטית שקיימתי איתו לפני שנים בניו יורק: אני אוהב יהודים, אני פשוט שונא ציונים. ובכן, רגשותיו הם למעשה רגשותיהם של מאות מיליוני שונאי יהודים אסלאמיים קיצוניים. הם פשוט שונאים את ישראל הציונית. זוהי מלחמה מאוד קשה ומסובכת. ואני לא בטוח שהבנתם בכלל מי האויב שלכם. המלחמה לא תוכננה ברמאללה או בעזה. היא תוכננה בטהרן והם היכו אתכם בתריסר חזיתות".

"הם השתמשו במסגד אל אקצא כדי לגייס קהל מתפרע והפכו ערים רבות לאזורי מלחמה. הם העבירו את הישראלים גהינום עם התקפות טילים. מדוע הם עשו את כל זה? האם הם לא ידעו שהבחירות מתקרבות? כמובן שהם ידעו. בגלל זה הם עשו את זה. לא ניצחתם במלחמה בעזה, הפסדתם אותה. כעת נפתחה מלחמת סייבר מסיבית נגד מדינת ישראל, וליתר דיוק, נגד הציונות. זה התחיל עם ניסיון להסיע פלסטינים לחנויות האפליקציות של אפל וגוגל, לכתוב ביקורות בפייסבוק עם חמישה כוכבים ועוד".

"האנטישמיות החדשה עטופה בחבילה נחמדה הנקראת אנטי-ציונות ויש להשמיד אותה, עליה להיות מנוטרלת בכל דרך אפשרית. מתקפת הסייבר הזו גרמה לחשבון עם 77 מיליון עוקבים להיחסם לחלוטין. נאסרנו לכל החיים והורחקנו לצמיתות. האשימו אותנו שאנחנו ציונים והם מצאו מספיק ראיות כדי להרשיע אותנו. זה כל מה שהם עשו".

בעקבות ההסתה ברשתות החברתיות שהחלה בארה"ב והמשיכה גם בישראל הודיע אוונס כי "ב -1 ביולי הצוות המשפטי שלנו יגיש את התביעה הראשונה במדינת פלורידה תחת המושל רון דסנטיס במסגרת הצעת החוק החדשה שלו נגד צנזורה ברשתות החברתיות בשם SB7072".

"ביקשתי מקן סטאר, עורך הדין המפורסם בחקירת ביל קלינטון, להוביל את הצוות המשפטי שלנו. אני גם מבקש מכל סנאטור רפובליקני להיות שם ב -1 ביולי על הרציף. אני גם אמור להזמין בין 20-40,000 אוונגליסטים להופיע במסגרת קמפיין חדש בשם – אם אנחנו לא מתפללים, אנחנו לא משלמים".

אוונס העביר גם מסר לחברי הכנסת הישראליים: "חברי הכנסת, אם תמסרו את יסוד הליבה של הציונות, היסוד הראשון של מדינה יהודית לפייס את שונאי היהודים, תסכנו את מדינת ישראל. זה הולך להיות פשוט האם אתה מתכוון להצביע בעד הציונות או שאתה מצביע נגד הציונות.ף.

"ממשלת האחדות היא הצבעה נגד הציונות. זה נוגד כל דבר שהציונות טוענת ומייצגת. זה נותן סמכויות חסרות תקדים, לא רק למפלגה הפוסט ציונית, אלא גם למפלגה האסלאמית האנטי-ציונית. אני מבין שמר בנט קיבל שבעה מנדטים, מושבים ציוניים. ובכן, יש לי גם כמה מנדטים ציוניים, 77 מיליון כאלה".

בהתייחסו לראש הממשלה נתניהו אמר: "נפגשתי עם מנהיגי העולם ושמתי לב לדבר אחד. כולם מכבדים את בנימין נתניהו. הוא הרוויח את אמונם. הוא הפך את ישראל למעצמת עולם ואת הכלכלה בישראל למכונה הגורמת לעולם לקנא. הוא תכנן שלום, יותר הסכמי שלום בין מדינת ישראל למדינות מוסלמיות מכל שאר ראשי הממשלות בישראל יחד".

"בוא נהיה כנים. דונלד טראמפ לא עשה דבר עבור מדינת ישראל בארבע שנות כהונתו כנשיא בגלל חוסר התמיכה שקיבל מהקהילה היהודית ואף גרוע מכך, הם התנגדו לו. לא נשלחתי לכאן היום על ידי ביבי נתניהו. למען האמת, לא דיברתי איתו למעלה משנה. לא ראיתי אותו . הוא אפילו לא יודע על מה אני מדבר".

בסיום דבריו של אוונס פנה אל חברי הכנסת ואמר להם כי "החלטתכם תביא את יום הדין על ראשי מדינת ישראל. העולם כולו צופה בכם, חברי הכנסת, כדי לראות אם תצביעו נגד ישראל הציונית. היו חזקים, הצביעו בעד הציונות, שימו בצד את שאר הרגשות, חפשו בליבכם. עשו זאת למען האומה. עשו זאת למען האבות והסבים שהקריבו כל כך הרבה בהקמת המדינה. עשו זאת למען ילדיכם ונכדיכם. הצביעו בעד הציונות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים