שיתוף
תגובות
בריאות » בריאות המגזר » ממשק דיגיטלי מתקדם לפניה ליועצי רפואה
לראשונה
לקראת הוועידה הרפואית השנתית הושק ממשק דיגיטלי מתקדם לפניה ליועצי רפואה ביוזמת קהילת האונליין ליועצים רפואיים "חסד בישראל"
משתתפי הוועידה הראשונה | צילום: יח"צ

מי מאתנו לא נזקק פעם להתייעצות עם יועצי הרפואה, מתאמי קשרי הקהילה של קופות החולים, בתי החולים ונציגי ארגוני החסד המופלאים העושים לילות כימים בכל תחומי העזרה והסיוע, לעיתים מדובר בעזרה טכנית ולעיתים מדובר בעזרה בנושאים של הצלת חיים, בכל אחד מהמקרים הללו הפנייה לאותם "מלאכי חסד" הינה דבר שבשגרה.

בין כל מאות ואלפי העוסקים בתחום לכל אחד מהם יש בדרך כלל את נושא ההתמחות והניסיון שלו, את הגופים אליהם הוא מחובר בקשר הדוק יותר, המידע הזה שלא יסולא בפז לא עומד תמיד לרשות האדם הפרטי, לעיתים החיפוש אחר המידע הזה הוא בדיוק הזמן של פיקוח נפש ולעיתים מדובר "רק" בזמן של מריטת עצבים כאשר אחד מבני המשפחה זקוק לעזרה ואנחנו תרים אחר מידע.

קהילת האונליין "חסד בישראל" שהוקמה בשנת תשע"ד ומרכזה בתוכה מאות אנשי חסד, נציגים של כל ארגוני הרפואה והחסד, נציגים של מתאמי קשרי הקהילה של כל קופות החולים וכל בתי החולים השיקה בימים אלה ממשק נגיש, נוח ומתקדם המאפשר בלחיצת כפתור או שניים לאתר את האדם הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון! במערכת ידידותית למשתמש תוכלו במספר רגעים לאתר את הנציג הרלוונטי במרכז רפואי מסויים, בקופת חולים מסויימת, בכל אזור בארץ, לפנות אליו ישירות בלחיצת כפתור, להפנות אליו את מבוקשכם והא כפי שהוא עושה יום יום שעה שעה יעשה כל מאמץ על מנת לסייע ולתת את המענה הטוב ביותר הניתן באותו פרק זמן.

זה המקום להעלות על נס את אותם מלאכי חסד שנוטלים על שכמם מטלה נוספת, מעבר למטלות ולתפקידים שכבר מוטלים על כתפיהם ומבחירה הם מעמידים את עצמם בצורה כל כך קלה ומנגשת לציבור הרחב. אין ספק כי הההנגשה הזו שעבור הציבור הינה חסד עצום, עבור אותם מתנדבים היא עול ואחריות עצומים ועל כך וודאי מגיע להם ברכת יישר כוח מיוחדת!

כאמור, השקת הממשק החדשני הינו לקראת הוועידה הרפואית השנתית של קהילת האונליין "חסד בישראל", המתקיימת זו הפעם השניה, הועידה תתקיים בעז"ה ביום חמישי, י"ד בחשון (18.11.21) במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים.

בוועידה יקבלו היועצים והעסקנים העשרת ידע והרצאות רפואיות בנושאים שונים ומאידך ישמיעו היועצים הרפואיים בפני ראשי מערכת הבריאות בישראל את הצרכים המיוחדים של הציבור החרדי.

בנוסף יתקיימו בוועידה פאנלים מיוחדים בנושאי רפואה ובריאות, יוצגו בפני היועצים הרפואיים מחקרים פורצי דרך, טכנולוגיות רפואיות מתקדמות וחידושים בתחומי הרפואה שטרם ראו אור. הפאנל המרכזי יעסוק בנושא סל הבריאות שנידון בימים אלה, משתתפי הפאנל, נציגי משרד הבריאות, חברי וועדת הסל בהווה ובעבר ישתפו את באי הוועידה במבנה הדיונים ובפרמטרים המנחים את חברי וועדת הסל וגם בקושי ובאחריות בקבלת ההחלטות.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אנשים טובים באמצע ולאורך כך הדרך. למען עם ישראל. אין.עלכם תורמים.את עצמם חיים והמשפחה לעזור לחולים ונזקקים בשעתם הקשה .אין על הצבור שומר המצוות בחסד ועזרה בזמן אמת אשרכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים