שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » מנהל המתנ"ס: "לא רציתי אסון מירון 2"
"המוות מול העיניים"
ר"ע אלעד אמר בראיון: "התמונה נראית לא טוב, אבל היתה יכולה להיראות הרבה יותר גרוע אם היו יוצאות משם אלונקות. האולם התמלא והתחיל דוחק של מאות נשים"
מנהל המתנ"ס מתיז מים מהזרנוק | צילום: צילומסך

נשים חרדיות מאלעד הגיעו אמש למופע חנוכה במתנ"ס העירוני, חזרו רטובות עד לשד עצמותיהן, זאת לאחר שהכרטיסים נגמרו, נוצר עומס, ומנהל המתנ"ס העירוני החליט לעשות מעשה ולפזר את ההמון עם זרנוק מים של מכבי האש הנמצא במקום.

תגובת העירייה למקרה: "עיריית אלעד סבסדה והביאה מבחר ארועים, ‏לחנוכה במחיר מוזל לתושבי העיר. האירועים משכו לעיר גם קהל רב שגר בערי הסביבה, הרבה מעבר לצפוי. הייתה שם סיטואציה של סכנת נפשות. ילדות קטנות נמחצו כאשר כ-1500 עד אלפיים נשים מוחצות אותן ולא נשמעות לקריאות לזוז אחורה.

בתור אחראי במקום, כאשר ילדות קטנות לידו צעקו שהן נמחצות והקהל לא נשמע לסדרנים והלך אחורה הוא קיבל החלטה שבמבחן התוצאה הצליחה להזיז את הקהל אחורה ‏ולשחרר לחץ. עם זאת, ברור שהצורה בה התבצעה הפעולה אינה בטיחותית, והנושא ייבדק לעומק ויטופל. ברוך השם שזה הסתיים בלי פצועות חלילה.

‏כבר הערב נערך תחקיר והוסקו מסקנות לגבי המשך ארועי חנוכה השבוע וימכרו כרטיסים במתנ"ס במכירה מוקדמת".

ח"כ בצלאל סמוטריץ התייחס לתיעוד: "פניתי בליל אמש כשנחשפתי לסרטון הזה ליו"ר החברה למתנ"סים בבקשה לבדוק את העניין במהירות ובנחישות. במידה וזה נורא כפי שזה נראה בסרטון האיש הזה לא יכול להמשיך בתפקידו יום אחד נוסף. נמשיך לעקוב ולוודא טיפול נחוש".

ראש עיריית אלעד התראיין לרשת ב' ויצא להגנתו של מנהל המתנ"ס: "מנהל המתנ"ס התחנן לפנות, הבין שהולך להיות מגה אירוע ועשה מה שעשה. זה נראה לא טוב. כנראה שזו הייתה תושייה של רגע, לא הייתה דרך אחרת לנהוג. הוא כנראה איבד עשתונות. אדם משכמו ומעלה. נפיק לקחים".

"התמונה נראית לא טוב, אבל היתה יכולה להיראות הרבה יותר גרוע אם היו יוצאות משם אלונקות. האולם התמלא והתחיל דוחק של מאות נשים", הוסיף פרוש.

מנחם, מנהל המתנ"ס הגיב בראיון לרדיו 103: " אני מתנצל בפני כולן, אבל עדיף שייפגעו ושאותן נערות לא היו חוזרות על אסון מירון. ראינו את המוות מול העיניים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים