שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » מניין ההרוגים במיאמי עלה ל-54
"אפסו הסיכויים"
גורמים רשמיים בפלורידה הודו הלילה כי אין עוד תקווה למצוא ניצולים מקרב 94 הנעדרים, אמש נמצאו עוד 18 גופות של הרוגים מתוך ההריסות
משלחת צה"ל באסון מיאמי | צילום: דובר צה"ל

שבועיים אחרי קריסת בניין המגורים בעיירה סרפסייד שליד מיאמי, נמצאו אמש עוד 18 גופות של הרוגים מתוך ההריסות, כך עלה מניין ההרוגים באסון ל-54. גורמים רשמיים בפלורידה הודו הלילה כי אין עוד תקווה למצוא ניצולים מקרב 94 הנעדרים.

ראש מחוז מיאמי-דייד דניאלה לוין-קאווה אמרה במסיבת עיתונאים: "בעצב עמוק אני משתפת כי לקחנו החלטה קשה ביותר לעבור ממבצע הצלה למבצע איתור גופות,"היה הורס לחלוק את החדשות האלה עם המשפחות שעדיין מתגעגעות לאהוביהן, גיבשנו תוכנית להמשך מבצע החיפושים באותה מהירות ויעילות".

בקרב הצוותים המחלצים התפשטה בימים האחרונים פסימיות בנוגע למציאת ניצולים. מפקד שירותי הכיבוי של מיאמי-דייד אלן קומינסקי אמר כי האנשים שפועלים בשטח לא מצאו ראיות לכך שמי מהדיירים שרד את הקריסה מלכתחילה. יום קודם לכן הוא אמר כי אין סימנים לחללים או כיסי אוויר שבהם מישהו עשוי היה לשרוד. "אנחנו בהחלט מחפשים, אבל לא מוצאים ראיות לכך", הוא אמר.

הפעולות באזור האסון נמשכו אתמול למרות מזג אוויר סוער שגרמה הסופה הטרופית "אלזה", שחלפה בחוף בצידה השני של פלורידה. במקום נשבו רוחות עזות, אך עד הצהריים התבהר מזג האוויר. יותר מ-2,200 טונות של פסולת בניין פונו עד כה מהאתר.

כזכור, בתחילת השבוע שר הביטחון, בני גנץ, האריך את שהיית משלחת פיקוד העורף המסייעת בהתמודדות אזרחית ובחילוץ מההריסות באסון במיאמי, וקבע כי תישאר במקום כשבוע נוסף עד למיצוי המשימה – זאת בעקבות בקשות שהגיעו אליו מארגונים יהודיים, ועדכונים שקיבל על אפקטיביות המשלחת וחשיבותה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים