שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מנכ"ל אורט לשעבר אבי גנון מצטרף לסער
רכש חדש
מנכ"ל אורט לשעבר מצטרף לתקווה חדשה של גדעון סער • גדעון סער: "אני מברך על הצטרפותו של גנון, שמביא רקורד עשיר בתחום החינוך והעשייה הציונית"
אבי גנון | צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

אבי גנון, מי שכיהן עד לפני חודשים ספורים כמנכ"ל ארגון אורט העולמי, מצטרף לנבחרת תקווה חדשה לכנסת ה-24. גנון, בן 49, הוא יליד העיר באר שבע. באמתחתו 23 שנות עשייה ציבורית, עם ניסיון עשיר של פעילות חינוכית-ציונית הן בארץ, עם התמקדות בצמצום פערים בחברה הישראלית והן בחו"ל, אשר עסקה בעיקר בחיזוק הקשר בין הקהילות יהודיות בעולם לישראל.

גנון החל את דרכו במשרד ראש הממשלה במסגרת ארגון "נתיב", בו ניהל את המרכז הישראלי לתרבות, כיהן כמזכיר ראשון בשגרירות ישראל במוסקבה וכממונה על החינוך היהודי ציוני של עשרות אלפי תלמידים ומאות מורים שליחים שהיו תחת אחריותו.

בהמשך דרכו הצטרף גנון לארגון אורט העולמי, ארגון החינוך הגדול והוותיק בעולם היהודי. בארגון אורט כיהן בשורה של תפקידים שונים, החל ממנכ"ל אורט במדינות ברה"מ לשעבר, מנכ"ל קדימה מדע (הזרוע הביצועית של הארגון בארץ) וכמנכ"ל ארגון אורט העולמי, במסגרתו היה אחראי על פעילות הארגון ב- 40 מדינות ברחבי העולם. גנון נשוי פלוס שלושה ילדים, הוא בעל תואר ראשון במדעי ההתנהגות וכלכלה ותואר שני בייעוץ ארגוני.

יו"ר מפלגת תקווה חדשה גדעון סער: "אני מברך על הצטרפותו של גנון, שמביא רקורד עשיר בתחום החינוך והעשייה הציונית, כמו גם בחיזוק והידוק הקשר בין יהדות התפוצות למדינת ישראל. גנון יהווה חיזוק משמעותי לתנועה ולרשימה שהחינוך הוא נושא דגל שלה."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים