שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » בנקאות ומימון » מנכ"ל ישראכרט רון וקסלר הודיע על פרישה
לאחר שש שנים
בדירקטוריון סוכם עם המנכ"ל כי יעמוד לרשות החברה לתקופה נוספת, ככל שיידרש עד אשר ימצא לו מחליף, בכך מצטרף לגל עזיבות הבכירים שהחל עם עזיבת היו"ר בשנה שעברה
בניין ישראכרט | צילום: ויקיפדיה

מנכ"ל ישראכרט רון וקסלר, הודיע אתמול לדירקטוריון החברה על כוונתו לסיים את תפקידו בסוף 2021. וקסלר מסיים את תפקידו לאחר שש שנים בתפקיד. בכך מצטרף לגל עזיבות הבכירים שהחל עם עזיבת היו"ר בשנה שעברה.

בכוונת הדירקטוריון להקים ועדת איתור לבחירת המנכ"ל הבא בזמן הקרוב, שבראשה תעמוד היו"ר תמר יסעור. לבקשת יסעור סוכם עם המנכ"ל כי יעמוד לרשות החברה לתקופה נוספת, ככל שיידרש.

וקסלר, שהוביל את הפרדת חברת ישראכרט מבנק הפועלים, אמר בדירקטוריון כי  בשלה העת לסיים את תפקידו, לאחר השלמת כהונה של כ-6 שנים כמנכ"ל ולקראת עדכון התוכנית האסטרטגית של החברה.

במהלך כהונתו נדרשה ישראכרט להתמודד עם רפורמת שטרום, החברה הונפקה בבורסה, השלימה את תהליך ההפרדה מבנק הפועלים ונהפכה לחברה עצמאית ללא גרעין שליטה. החברה בנתה מגוון מקורות איכותי ומגוון, במחירים אטרקטיביים אשר מאפשרים לה להמשיך לצמוח בהיקפי הפעילות.

בשנים האחרונות צמחה החברה בתיק האשראי שלה, וברווחים הנובעים ממנו ואת הרבעון הראשון של 2021, היא סיימה עם עלייה משמעותית ברווח הנקי ל-74 מיליון שקל. בשנה החולפת, ועל אף הקורונה, צמחה ישראכרט ב-11% במצבת הכרטיסים החוץ בנקאיים שלה, שמהווים בסיס חשוב למנועי הצמיחה של החברה.

כך או אחרת, לאחר שישראכרט התנתקה מבנק הפועלים החלה מהפכה דיגיטלית בתחום התשלומים כשאפליקציות התשלומים תופסות חלק ניכר בחיים הכלכליים היום יומיים ואפל פיי שנכנסה לתחום בישראל. כרטיסי האשראי ממשיכים לתפוס חלק משמעותי בחיים הכלכליים בישראל אבל הם עובדים מהפכה שסופה עשוי להיות סליקה ישירה בין הארנקים הדיגיטליים ואפליקציות התשלומים עם חשבונות הבנק וכך למעש לדלג על הסליקה של חברות כרטיסי האשראי שיצטרכו למצוא אפיקי רווח אחרים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים