שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » מנכ"ל מודרנה מזהיר: תחזית רעה לאומיקרון
"ירידה ביעילות החיסון"
"אין סיכוי שהחיסון יהיה אפקטיבי באותה הרמה כפי שהיה יעיל מפני זן הדלתא", הבהיר בנסל. "אני מאמין כי הפגיעה ביעילות תהיה מהותית, אך עלינו לחכות לנתונים"
החיסון של מודרנה | צילום: rafapress, שאטרסטוק

מנכ"ל חברת התרופות מודרנה, סטפן בנסל, התראיין הבוקר (ג') ל'פייננשל טיימס' שם אמר כי היא מעריך שיעילות החיסונים מפני הווריאנט החדש, אומיקרון, צפויה להיחלש משמעותית, והזהיר כי צפויים לעבור חודשים עד שחברות החיסונים יצליחו להתאים חיסון לזן החדש.

מנכ"ל חברת התרופות הוסיף כי מספרן הגבוה של המוטציות המצויות בחלבון הזן החדש, שהנגיף משתמש בו כדי להדביק תאים אנושיים, מעידים על כך שיהיה צורך בשינוי החיסון הנוכחי והתאמתו מחדש.

"אין סיכוי שהחיסון יהיה אפקטיבי באותה הרמה כפי שהיה יעיל מפני זן הדלתא", הבהיר בנסל. "אני מאמין כי הפגיעה ביעילות תהיה מהותית, אך עלינו לחכות לנתונים. כששוחחתי עם מדענים, הם סברו כי 'זה לא נראה טוב'".

בניגוד אליו, אמש, מנהלה לשעבר של חברת התרופות פייזר, טען בראיון ל-CNBC כי אדם המחוסן בשלוש מנות חיסון נגד הקורונה, ימצא מוגן במידת מה מפני הווריאנט החדש. בעקבותיו, אמר נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן כי ה"אומיקרון" אינו מהווה סיבה לפאניקה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים