שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מנכ"ל שטראוס מבטיח: "כל לקוח שיפנה יקבל פיצוי כפול"
טובה כפולה ומכופלת
אם גם אתם רוצים לצאת זכאים בבגץ- רוצו לתבוע את שטראוס. בינתיים הסלמונלה גורמת לפאניקה ציבורית, סגרים לפחות לא יהיו
מנכ"ל שטראוס ישראל אייל דרור | צילום: צילום מסך

בצל הבקשה לתביעה ייצוגית, מנכ"ל שטראוס אייל דרור הבטיח היום (שלישי) כי כל מי שיפנה יקבל פיצוי כפול עבור השוקולד שרכש. "ביממה האחרונה אנחנו נמצאים בדיאלוג עם הצרכנים ומשתדלים לתת מענה לכל החששות שלכם", אמר. "לצד כל הפעילות שאנחנו עושים בהתמודדות עם האירוע, כל לקוחה או לקוח שיפנה יקבל פיצוי כפול עבור השוקולד שנרכש". בעקבות ריקול הענק, אתמול הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית בסך מאות מילוני שקלים נגד החברה.

מנכ"ל החברה הוסיף כי "אני מודע לכך שיש מוקדי המתנה ארוכים ואנחנו מתגברים אותם ואני מבטיח שנחזור לכל הפונים. אנחנו ממתינים לתוצאות בדיקות המעבדה וברגע שיהיו נעדכן אתכם. אנחנו עושים הכל כדי לתקן את התקלה בצורה יסודית ולהחזיר את המוצרים למדפים".

אתמול הוגשה לבית המשפט המחוזי ירושלים בקשה לתביעה ייצוגית בסך מאות מיליוני שקלים נגד שטראוס. התובעים, שמייצגים את "כל מי שרכש ו/או צרך ממוצרי הריקול", טוענים שהחברה שיווקה מחודש פברואר ועד אתמול מוצרי מזון שאינם ראויים למאכל אדם, ועל כן צריכה לפצות את הצרכנים הן על הנזק הכספי בשל רכישה של מוצרים פגומים, והן על הנזק הבריאותי הפוטנציאלי שיש בצריכת מוצרים נגועים בסלמונלה. תביעות נוספות הוגשו ביממה האחרונה.

שלושת התובעים, יונתן ליברמן, צוריאל רייבי ומוריה ליפשיץ, מתארים בתביעה כי הם עצמם צרכנים של המוצרים הנגועים ומחזיקים את המוצרים בביתם. עוד מוסיפים התובעים כי בשל צריכתם הם סבלו, ועדיין סובלים, מתסמינים כגון שלשולים, הקאות וכאבי בטן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים