שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » מנפלאות הקורונה: הפקת אופנה בגיל 84
מרגש
נכד אוהב שראה את סביו וסבתו יושבים מבודדים בביתם ומפתחים עצבות וחוסר מוטיבציה החליט להפוך את הלימון ללימונדה • הפקת האופנה היצירתית שריגשה את ההמונים
מכבסה | צילום: 8th.creator, שאטרסטוק

מעט יצירתיות והרבה מאוד רוח צעירה, הפכו זוג מבוגרים מטיוואן, לוויראליים ברשת החברתית אינסטגרם. הכל התחיל כאשר ריף צ'אנג בן ה-31, התקשה לראות את סביו וסבתו, וואן ג'י צ'אנג (83) ושו אר-האסו (84), נמקים בבדידותם בבית. בחיי היום יום ניהלו מכבסה משפחתית, אך בתקופת הקורונה חששו לצאת מביתם ולא פגשו איש, עד שהגיעו למצב של עצב וחוסר מוטיבציה לחיים.

על מנת להכניס בהם מעט חיים, הציע הנכד רעיון: בואו נעלה את המודעות בקרב אנשים לקחת בגדים מהמכבסה, כי מסתבר שנשכחים בגדים בכמויות וכן על הדרך נעשה הפקה מרתקת עם סבא וסבתא ונכניס להם עניין בחיים.

רעיון הצילומים הגיע לצ'אנג, לאחר שסיפרו לו כי הם אוגרים כבר עשר שנים כמויות רבות של בגדים בסגנונות שונים ומעניינים שהושארו אצלם. יחד בנו השלושה לוקים מלאי סטייל – ויצאו לצילומים. הנכד פתח חשבון אינסטגרם ייעודי שנקרא wantshowasyoung והעלה את התמונות. תוך זמן קצר צבר החשבון 630 אלף עוקבים שהתלהבו מהפרויקט, והמספר בעלייה מתמדת.

בראיון למגזין ELLE סיפר הנכד כי שני לקוחות כבר נזכרו בבגדים שהשאירו במכבסה הודות לצילומים, והגיעו לאסוף אותם. "אבל בשורה התחתונה, עשיתי את זה בשביל סבא וסבתא שלי. החיים שלהם בסגר היו משעממים, שמחתי לעשות להם יום כיף ולהכניס קצת שינוי לאווירה הקודרת".

"הם מאוד שמחו מההצלחה של הפרויקט", המשיך. "העוקבים משבחים אותם בלי הפסקה. הם מרגישים שהם עשו מעשה טוב והעבירו מסר לאנשים מבוגרים שלא צריכים להגביל את עצמם".

מלבד המטרה הנעלה של לדאוג לסבא ולסבתא בתקופת סגר הקורונה, לשלושה יש גם מסר אקולוגי: להראות שאפשר להשתמש בבגדי יד שנייה כדי להרכיב לוקים מלאי סטייל, ואולי כך לעודד צריכה חכמה יותר של בגדים ממוחזרים. בכוונתם לתרום את הבגדים שנלבשו לצילומים – כל עוד לא יגיעו עוד לקוחות למכבסה ויבקשו את הבגדים שהשאירו מאחור.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים