שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מנצלים את הקורונה לשיפור מצב הרוח בבית
משפחה
יש לכם בבית הזדמנות לשפר את התקשורת הבינאישית שלכם – הזדמנות שכדאי לתפוס עם המאמן התורני, הרב מתתיהו גינסברגר במודלים האישיים שפיתח ושינו את חייהם של רבים
תגיות: ,
טיפול זוגי | צילום: LightField Studios, שאטרסטוק

כולנו יודעים שהקורונה הקצינה מצבים. טוב הפך לטוב יותר ולהפך. זו הסיטואציה שגרמה ליזם התורני והקאוצ'ר, הרב מתתיהו גינסברג, לחולל מהפכה. הרב גינסברגר, תושב ברכפלד, מאמן אישי מקצועי, מאסטר ב NLP, מומחה לתקשורת בינאישית, בנה עבורכם סדנה ייחודית שמונגשת אליכם הביתה, אחריה תוכלו לראות שינויים מהותיים בתקשורת הזוגית שלכם.

"מזה 16 שנים אני מוסר שיעור 'דף יומי' בשעה 05:20 בבוקר", מספר הרב גינסברגר ל'בחזית'. "נכון, אין זה מובן מאליו, להתמיד כל כך הרבה שנים לקום בשעה כה מוקדמת ולהעביר שיעור – אך כשאדם חי משהו בכל לבו, הוא לא מרגיש שם טרחה".

את מתיקות התורה החליט להעביר כמה שיותר רחוק בארץ ובעולם. בין היתר שימש כראש מערך ההדרכה של 'דרשו' והקים מיזמים תורניים. הוא אישית מוסר עוד שני שיעורים ביממה, ביניהם שיעור מרתק של הרמח"ל המדבר על מבנה התקשורת, שמתחבר ישירות למקצועו.

עם השנים התפתח בתחום האימון האישי, ייעוץ תורני, NLP ונושא לזכותו מיזמים תורניים של יותר מ- 500 משפיעים.

לאחר שנים בתחום, פיתח הרב גינסברגר שיטה אישית שמחוללת שינויים מדהימים, אותה מעביר יותר מעשור למחנכים, רבני קהילות, אנשים שעוסקים בקירוב, נוער נושר ועוד. ארגונים גדולים התוודעו לשיטתו, ביניהם עיריית בני ברק, והתוכנית הממשלתית 360.

מלמד בחיידר: "חשבתי שקיבלתי כיתה חדשה ואז הבנתי שהם קיבלו מלמד חדש"

בפיו של הרב גינסברגר סיפורים מרתקים. "בסדנה האחרונה שהעברתי למחנכים מטעם עיריית בני ברק, שאלתי אותם מדוע הם באים ללמוד אצל אדם שמעולם לא לימד בחיידר? ומיד סיפרתי להם כי כאשר חזרתי מקורס הדרכת רבני קהילות בצרפת, גיליתי שהמחשב שלי מקולקל. פניתי אל הטכנאי ושאלתי אותו, 'איך תתקן לי את המחשב? אין לך מושג אלו קבצים היו בו או באלו תוכנות אני משתמש'. ענה לי הטכנאי: 'ממש לא מעניין אותי מה יש לך על  המחשב, אני מתקן לך את המערכת'".

וזו הדרך של הרב מתתיהו גינסברגר, מודלים ברורים שבנה לשיטת תקשורת וחיזוק הביטחון העצמי, לא כזו שמלמדת איך לעמוד מול קהל והיכן להניח את הידיים, אלא תקשורת פנימית שמובילה לתוצאות מדהימות. אחד המלמדים סיפר בסיום הסדנה, כי הרגיש שקיבל כיתה חדשה. רק לאחר שהעמיק, הבין שהם אלו שקיבלו מלמד חדש.

סיפור מדהים נוסף הוא על אדם שבסיום אימון אישי סיפר שעבר ניתוח. "אני דוחה את הניתוח הזה 4 שנים בגלל פחדים. אפילו לא דיברנו עליו בטיפול, אבל קיבלתי את התשובות ואת הביטחון ופשוט עשיתי אותו", כך סיפר.

מודל הרמזור של הרב גינסברגר: מביטחון עצמי אדום עצור לירוק משוחרר

באימונים האישיים ובסדנאות, מוביל הרב גינסברגר את המתאמנים שלו במודל רמזור שפיתח. ממקום שאדם הכי לא מאמין וחושב שהוא לא יכול לעשות כלום, עד למקום של יציבות, מבלי להזדקק לאישורי החברה. "הוא עדיין מסתכל ימין ושמאל כשחוצה את הכביש, אך לא צריך אישור של אף אחד להיות מי שהוא", הוא מסביר. אנשים שעברו אצלו הדרכה משתפים אותו בתחושות. "אחד מהם סיפר שעבר טיפולים פסיכולוגיים, בהמשך פסיכיאטריים, 'אבל רק כשהגעתי אליך – פעם ראשונה שדיברו איתי על המנגנון שלי', כך הוא סיפר ואני מרגיש שליחות במה שאני עושה".

45 דקות של לימוד זוגי וכלים מעשיים – השפעה לכל אורך השבוע שלכם

אפקט הקורונה, שהקצין בעיות כפי שציינו בהתחלה, מבחינת הרב גינסברגר הוא גם הפתרון: אנשים נמצאים יותר ביחד ויותר זמן בבית. פתאום, דברים שבשגרה היה נוח לטאטא ולא להתעמת איתם ונתנו לנו שקט, צפים ועולים. אין יותר להיכן לברוח, אין בית כנסת, כולל, עבודה, יש להיות יחד ונוצר צורך בתקשורת הרבה יותר מהרגיל. אך גם אנשים שהרגישו שטוב להם, פתאום מבינים שלא בטוח שיש להם את כל הכלים המתאימים לעשות זאת באינטנסיביות. מה שהרבה אנשים לא מבינים הוא שבמחי תגובה אחת הם יכולים לגרום לבן אדם מולם להיפתח או להיסגר.

ככל ששמע על מצבים שעלולים להחמיר את מצבם של זוגות 'חזקים', הגיע למסקנה שאינו יכול לעמוד מנגד. לצד המשך עבודתו השוטפת, החליט להוציא סדנה שתעשה סדר גם בתוך הבית.

"בשל הקורונה, יש כיום אפשרויות רבות יותר להתקשר דרך הרשת, גם באופן המסונן ביותר ולקבל ישירות הביתה עזרה וסיוע. בזמן שנוח לשני בני הזוג ולעשות משהו טוב למען עצמם. זוג שרוצה לשפר את התקשורת האישית ביניהם, לצמוח ולהגיע למקומות מדהימים, יכול לעשות זאת עכשיו בצורה נפלאה, לתפוס את ההזדמנות בארבע ידיים ולעוף יחד", הוא מסביר. "ביום קבוע בשבוע, יחד הם מול סדנה של 30-45 שהם יושבים יחד ולומדים, מקבלים תובנות וכלים, מודלים ממוקדים ומעשיים ברורים סביב נושא התקשורת הפנימית והחיצונית שלהם.

"אני לא יועץ זוגי", מדגיש הרב גינסברגר. "אני גם לא מלמד חינוך או ניהול. אני מלמד אנשים לתקשר עם עצמם ועם הסביבה. התוצאה של תקשורת פנימית נכונה, מובילה לתקשורת חיצונית שמשנה את החיים.

אם אתם רוצים ללמוד יותר על עצמכם, על בני הזוג שלכם, לשפר את יכולת התקשורת ולהגיע לגבהים שיעשו לכם טוב וישפרו את חייכם, יש לכם הזדמנות עכשיו: הרצאה מקוונת מדי מוצאי שבת בשעה 22:00, הנרשמים יוכלו לקבל גישה לצפייה גם ביום או בשעה אחרת שנוחה להם ואתם זכאים לאורך הסדנה לליווי מלא, דרך המייל או הווצאפ, לשאול שאלות את הרב מתתיהו גינסברגר ולקבל תשובות מפורטות עבורכם. רוצים לעשות למען עצמכם משהו טוב? ממליצה בחום ללחוץ על הלינק ולגלות עולם חדש!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים