שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » מסוק הרמטכ"ל נאלץ לבצע נחיתת חירום
בשל תקלה
בפעם השנייה בתוך ארבעה חודשים: מסוק הינשוף בו שהה הרמטכ"ל ביצע נחיתת חירום בשל תקלת חיווי במנוע • דובר צה"ל: "לא היו נפגעים ולא נגרם נזק באירוע"
תגיות:
מסוקי ינשוף צבאיים, אילוסטרציה | צילום: דובר צה"ל

ארבעה חודשים לאחר התקלה במסוק הרמטכ"ל, שאירעה במהלך טיסה שגרתית כאשר אחד המנועים חדל לפעול במהלך טיסה, שוב התרחשה היום תקלה במסוק בו טס הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי.

כתוצאה מהתקלה נאלץ המסוק לבצע נחיתת חירום בבסיס במרכז הארץ. מדובר צה"ל נמסר, כי המסוק מדגם ינשוף נחת בבסיס במרכז הארץ בעקבות חיווי לתקלה טכנית קלה במנוע.

עוד נמסר, כי "לא היו נפגעים ולא נגרם נזק באירוע". בצה"ל אומרים כי האירוע ייבדק וכי המסוק נחת בבסיס אחר של צה"ל והרמטכ"ל המשיך את דרכו באופן רכוב.

כזכור, לפני ארבעה חודשים, אירעה תקלה חמורה עוד יותר בעיצומה של טיסה במסוק בו שהה הרמטכ"ל, לאחר שאחד המנועים הפסיק לפעול. אז דווח, כי הטייסים לא פעלו על פי הנהלים וכיבו את המנוע היחיד שעבד.

המסוק החל להנמיך גובה והגיע עד ל-100 רגל מהקרקע ורק אז הבינו הטייסים כי טעו, הפעילו מחדש את המנוע וטסו לבסיס תל נוף, שם נחתו עם מנוע אחד בלבד שפעל.

מדובר צה"ל נמסר אז בתגובה לאירוע, כי "מדובר בתקלת טכנית במנוע שתופעלה ע"י אנשי הצוות. הפעולות המיידיות של הצוות אפשרו את תפעול התקלה בבטחה ובשום שלב לא הייתה סכנה לנוסעים. האירוע מתוחקר".

לאחר האירוע הורה צה"ל לקרקע את כלל המטוסים מדגם זה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים