שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » מסיימים את הרמב"ם בפעם ה-40
התרגשות בחב"ד
שישו ושמחו: חסידות חב"ד נערכת לחגוג מחר את סיום הרמב"ם הגדול במעמד חגיגי ירושלים. משלחות רשמיות של החסידות הזמינו את גדולי התורה והחסידות
תגיות:

מסיימים את הרמב"ם בפעם ה-40: התרגשות רבה ותכונה גדולה בחסידות חב"ד לקראת מחר, יום שני, י"ב תמוז, שבו ייערך המעמד הגדול והמרגש שיציין את סיום הרמב"ם בפעם ה-40 ברציפות. במעמד שיתקיים בבריכת הסולטן בירושלים על ידי צעירי אגודת חב"ד, צפויים להשתתף כרבבת חסידי חב"ד, לצד לומדי הרמב"ם היומי מכל גוני הקשת. את המעמד צפויים לפאר גדולי התורה והחסידות שליט"א, אדמו"רים ורבנים מכל החוגים.

התוכניה תהיה עשירה, מגוונת ומושקעת, כיאה למעמד המיוחד לגמרה של תורה, שמטרתו לעודד את לומדי הרמב"ם ולהוסיף ולצרף רבים אחרים לתקנה הקדושה של הרבי, שאליה הצטרפו לאורך השנים גדולי התורה והחסידות זצוק"ל ויבדלחט"א.

בשבועות האחרונים סבבה משלחת רשמית של רבני חב"ד במעונותיהם של האדמו"רים והרבנים שליט"א, להזמינם למעמד הגדול. חברי המשלחת, עליהם נמנו בין היתר גם חברי בי"ד רבני חב"ד בארץ הקודש הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי שליט"א, הגאון רבי מנחם מענדל גלוכובסקי שליט"א והגאון רבי יוחנן גוראריה שליט"א המכהן פאר כרב העיר חולון, ציינו את ההתפשטות הגדולה של התקנה הקדושה, ההולכת וגוברת בכל תפוצות ישראל.

גדולי התורה, הרבנים והאדמו"רים שליט"א, הפליאו במשך דקות ארוכות במעלת התקנה הקדושה, ועודדו את הרבנים להמשיך ולפעול למען חיזוק ועידוד לומדי הרמב"ם היומי, כשהם מדגישים את ההזדמנות המיוחדת של ציון הדרך של מחזור הארבעים.

"סיום הרמב"ם הוא יום חג לעולם התורה בכלל ולעולם החסידות בפרט", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "במהלך השנים נהג הרבי לשגר מכתבים מיוחדים למעמדי הסיום, בהם בירך בביטויים נדירים את המשתתפים. ראינו במוחש איך המעמדים המפוארים האלה, לכבודה של תורה, העצימו בכל פעם מחדש את התקנה והתפשטותה בכל תפוצות ישראל".

בשנים האחרונות חלה עלייה ברוכה ומשמעותית במצטרפים ללימוד הרמב"ם, כשרבנים ומורי הוראה רבים, מכל החוגים והעדות, מעודדים את בני קהילותיהם להצטרף ללימוד, באומרם ש"כבר אמרו גדולי ישראל בדורות קדמונים, שלימוד הרמב"ם זוהי סגולה ליראת שמים וכ"כ שצריך לעודד לימוד הרמב"ם מידי יום גם בישיבות ובכוללים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים