שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עולם הישיבות » מסיכה ב'סדרים', הקדמת טיסות ובידוד מחמיר
הקורונה במגזר
נערכים ל'זמן אלול' בצל הקורונה: פרויקט מיוחד מלווה את הישיבות בהם לומדים תלמידי חו"ל הנדרשים לשורה של הנחיות מחמירות בטרם יקבלו אישור לשוב אל ספסל הלימודים
בידוד מחמיר לתלמידי הישיבות מחו"ל | צילום: Alex Eidelman, שאטרסטוק

בכינוס מעמד פתיחת הזמן לתלמידי הישיבות הגדולות של צאנז שנערך אתמול, התייחס האדמו"ר לנגיף הקורונה ולהגבלות גורמי הבריאות השונים בבתי הכנסת והישיבות, וציין לשבח את את התלמידים שנותרו לחבוש את ספסל הלימודים בהיכלי התורה והישיבות גם בימים לא פשוטים אלו.

בהמשך, נשא דברים בנו של האדמו"ר המכהן כראש ישיבות צאנז ובנוכחות אביו קרא לבחורים שלא להסיר את המסיכה בכל סדרי הישיבה ולהקפיד הקפדה יתירה ולא להקל בהנחיות משרד הבריאות.

האדמו"ר מויז'ניץ יצא בהוראה לתלמידי הישיבות של החסידות בני חו"ל הלומדים בארץ שישובו ארצה, בכדי שעם תום ימי הבידוד לקראת זמן אלול יוכלו להתאחד וללמוד כרגיל.

היום דווח על הוראה גורפת שיצא ממעון האדמו"ר מויז'ניץ לתלמידי הישיבות של החסידות המתגוררים בחו"ל ולומדים בארץ, שיקדימו חזרתם ארצה לימים הקרובים כדי לסיים את ימי הבידוד בהתאמה לקראת פתיחת ה'זמן' החדש בעולם הישיבות על מנת שיוכלו להתאחד וללמוד כרגיל.

יצוין, כי בישיבת 'מיר' הוחלט כי לאור ההסדר שנרקם עם הרשויות בישראל והקריטריונים שגובשו לחזרתם ארצה של בני חו"ל הלומדים בארץ, יידרשו התלמידים המגיעים ארצה להיכנס לבידוד מחמיר, כולל מי שיציגו תוצאות בדיקת קורונה שלילית ואישור סרולוגי להימצאות נוגדנים בגופם מפני הנגיף.

כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו על שורה של הבנות אליהם הגיעו נציגי עולם הישיבות יחד עם שר הפנים אריה דרעי ושר הבריאות יולי אדלשטיין על מנת לאפשר למדינת ישראל לפתוח את שעריה בפני תלמידי הישיבות ובנות הסמינרים תושבי חו"ל כמו לסטודנטים באוניברסיטאות והמכללות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים