שיתוף
תגובות
צרכנות » מסעדת בשרים יוקרתית חדשה ובכשרות מהדרין
חובה ביקור
התפריט מורכב מדגים ובשר איכותי של עגלות ישראליות, שגודלו במרעה איכותי • השף הוא אריק ווקיל, שף ישראלי בינלאומי שבישל לשועי עולם כמו פוטין, אובמה ומרקל
סטייק 350 גר' מבשר עגלה | צילום: באדיבות המצלם

כשנקראנו להשיק את הפיכתה של מסעדת 'רוזה' במודיעין למסעדת מהדרין היינו בעננים, פייר….התרגשנו, נוכח החסר הגדול של מסעדות מהדרין בשריות שנותנות מענה לציבור החרדי – דתי שרוצה לצאת ולשאוף קצת אוויר צח עם קולינריה גבוהה.

כעת מסעדת 'רוזה מודיעין' הופכת לאלטרנטיבה ראויה ביותר לציבור שומרי הכשרות עם הכשר מהודר של בד"צ בית יוסף והכל בדגש על רעננות, איכות, טריות ושמירה על חומרי גלם מהשורה הראשונה ללא כל פגיעה בציבור צורכי הכשרות.

מסעדת 'רוזה' ממוקמת בלב המרכז התעשייתי של מודיעין במתחם ישפרו סנטר, מתחם אופנה ושופינג. וכבר מהכניסה ניתן לשים לב מהעיצוב כי מדובר במסעדה שמדברת איכות ויוקרה. מסימני ההיכר של רוזה זה השילוב המיוחד שבין המטבח האיטלקי לספרדי.

'רוזה' מודיעין היא המסעדה המושלמת לפגישות עסקיות בצהריים, לארוחות נהדרות שיוצרות זיכרונות מופלאים עם חברים וכמובן מקום לחגוג בו את רגעי השמחה המשפחתיים או כדי לצאת לחגוג יום נישואין, או סתם יום הולדת לבן הזוג.

במסעדה פגשנו בשף המוערך אריק ווקיל, שף ישראלי בינלאומי שבישל לשועי עולם כמו פוטין, אובמה ומרקל, שישב וכתב תפריט שכולו מלא טעמים וטכניקות חדשות ומשתלבים בסינרגיה מושלמת עם טעמים מבית סבתא.

התפריט מורכב מדגים ובשר איכותי של עגלות ישראליות, שגודלו במרעה איכותי, מה שמשפיע בצורה מיד עם איכות הבשר והטעם.

כל מנה ומנה שיצאה למטבח סחטה מחמאות מכל היושבים סביב השולחן, אבל לדעתינו בלטו לטובה מבין המנות הראשונות:

'הסיגרים של סבתא זיוה' – 5 סיגרים פריכים במילוי מיוחד של בשר בקר מתובל עם פיסטוקים קלוים שנותנים עוד טקסטורה בביס, ומוגשים על טחינה צבעונית ופיסטוקים קלוים. (44 ₪).

'כרובית בטאבון' – כרובית שנאפית בטאבון בחום גבוה יחד עם איולי חרדל, וכמהין שמעניק טעם מיוחד למנה (אם זה לא הייתה מסעדה בשרית, היינו בקלות נופלים למחשבה כי מדובר במנה מוקרמת בשמנת). (52 ₪)

'קרפצ'יו בקר' – קרפצ'יו מנתח מובחר של פילה בקר שהיה מהודק בטעמים, בתיבול "קוויאר" בלסמי, צנונית, שום קונפי, ושמן זית, ו…..חלמון כבוש, שנותן טעמי אוממי ומליחות מיוחדת למנה. (54 ₪).

אחרי המנות הראשונות, החלו לזרום לשולחן המנות העיקריות והם היו פשוט ווווווואוווו, שם בלטו לטובה הסטייק הביתי ומנת הפילה בקר והקדירה החורפית שהתאימה בול למזג האוויר הסגרירי ששרר בחוץ.

'קדירה חורפית' – קדירה חמה מלאה בתבשיל מנחם של בשר ראש וירקות שורש ופלפלים ברוטב יין אדום עטוף בבצק בטאבון. (76 ₪).

'סטייק אנטריקוט' – נתח של 350 גר' אנטריקוט מעגלה ישראלית במדית עשייה מושלמת בליווי תפוח אדמה קראנץ' בליווי צ'ימיצ'ורי ושום קונפי. (168 ₪).

'פילה בקר' – נתח מובחר של פילה בקר על קרם בטטה ובאקצ'וי (כרוב סיני) צלוי על הגריל במידת עשייה 'מדיום' ורוטב יין פורט מתקתק, מנה מצטיינת. (168 ₪).

"סימני ההיכר של רוזה הם איכות, טריות והשילוב המיוחד שבין המטבח האיטלקי לספרדי", מסביר חן גזולי, הבעלים. "כל הבשרים מגיעים טריים מעגלות צעירות ברמת הגולן, גם הדגים שלנו טריים מאוד, אנחנו שמים דגש לא רק על הטעם אלא חוויית אירוח מלאה ומושלמת עם תפריט מקיף שנותן מענה לכל צורך, רצון ומגבלה".

הוא חושף כי "הושקעו משאבים רבים ויקרים בעיצוב ובתפריט בעל אופי קוסמופוליטני שיוצר שילובים אקלקטיים ומרגשים בין מנות דגל מרתקות, והכל מוגש בליווי תפריט יינות משובח ובפיקוח כשרות הדוק של בד"צ בית יוסף והרבנות מודיעין, מהדרין, מה שמבטיח חוויה קולינרית מפנקת במיוחד".

אנחנו נהננו עד הגג. ומה איתכם? ספרו לנו בתגובות

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים