שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מספר המתים מהנגיף עלה ל-31; 6,210 חולים
קורונה בישראל:
אמש הודיע רה"מ בנימין נתניהו על ארבעה צעדים חדשים במסגרת המאבק בקורונה ובניסיון להקל על התושבים במדינה. "אם אין ברשותכם מסכה השתמשו בצעיף או בכל כיסוי פנים אחר שיצמצם את הפצת הנגיף לאחרים"
איש צוות המרכז האמריקאי לבקרת מחלות למלחמה בנגיף הקורונה עם חליפת בידוד | צילום: Eugene Lu, שאטרסטוק

מספר המתים מנגיף הקורונה עומד כבר על 31, לאחר שמאמש נפטרו שלושה חולים: הלילה (חמישי) נפטר במרכז הרפואי העמק בעפולה גבר בן 77, חולה סיעודי עם מחלות רקע מורכבות, לאחר שחלה בקורונה. אמש נפטר קשיש בן 95 בבית החולים שיבא שאושפז במחלקת פנימית ק' המטפלת בחולי קורונה.

נכון להבוקר (חמישי) ישנם בישראל 6,210 חולים, בהם 106 במצב קשה, 127 בינוני ו-289 שהחלימו.

אמש הודיע רה"מ בנימין נתניהו על ארבעה צעדים חדשים במסגרת המאבק בקורונה ובניסיון להקל על התושבים במדינה. בין היתר ביקש נתניהו לחבוש מסכות או צעיף ביציאה מהבית והודיע על מענקים מיוחדים לפסח עבור משפחות עם ילדים ולקשישים. "אם אין ברשותכם מסכה השתמשו בצעיף או בכל כיסוי פנים אחר שיצמצם את הפצת הנגיף לאחרים", אמר נתניהו.

ראש הממשלה הודיע במקביל גם על הגבלת התנועה אל בני ברק וממנה כדי למנוע הדבקות. הגבלות תנועה נוספות צפויות גם לשכונות בדרום תל אביב שבהן גרים מסתננים ושוהים בלתי חוקיים. נתניהו הבטיח כי "לכל מקום שנהדק את מגבלות התנועה אליו נדאג למחסור. הנחתי את כל המשרדים להגיש סיוע מיוחד לבני ברק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים