שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » מספר הפעולות בארנקים דיגיטליים זינק פי 13.5
מכניסת apple pay
סך עסקאות ה-EMV עלו ביולי בהיקף של 11% לעומת חודש יוני. עלייה של 13% נרשמה בכמות עסקאות הקונטקטלס ביולי לעומת יוני 2021
תגיות: , ,
apple pay | צילום: Usacheva Ekaterina, שאטרסטוק

מנתוני חברת שב"א (שירותי בנק אוטומטיים), המנהלת את מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי בישראל, עולה כי בחודש יולי 2021, נמשכה מגמת ההתרחבות בחדירה והשימוש במערכת ה-EMV במשק הישראלי. 56% מכלל העסקאות בכרטיסי אשראי בחודש יולי בוצעו דרך מערכת ה-EMV, מדובר על עליה של 7.7% בכמות העסקאות שבוצעו דרך מערכת ה-EMV לעומת יוני 2021. עוד עולה מנתוני שב"א כי 40% מכלל העסקאות בכרטיסי אשראי ביולי 2021 היו עסקאות חכמות (עסקאות קונטקטלס או באמצעות ארנקים דיגיטליים), מדובר בעליה של 8.1% בכמות העסקאות החכמות לעומת החודש הקודם.

בחודש יולי המשיכה המגמה של זינוק בהיקף הפעולות בכרטיסי אשראי שהתבצעו בארנקים דיגיטליים. בהשוואה לחודש יוני נרשמה עליה של 23% בכמות העסקאות שהתבצעו דרך ארנקים דיגיטליים. מאז תחילת מאי 2021, עם כניסת הארנק הדיגיטלי של APPLE לשימוש בישראל, נרשמה עליה של פי 13.5 בכמות הפעולות שהתבצעו בארנקים דיגיטליים בישראל. סך עסקאות ה-EMV עלו ביולי בהיקף של 11% לעומת חודש יוני. עלייה של 13% נרשמה בכמות עסקאות הקונטקטלס ביולי לעומת יוני 2021.

מהנתונים של שב"א עולה כי בחודש יולי נרשמה עליה של 4.5% במספר מסופי ה-EMV בישראל ו-69% מהמסופים הפעילים במשק הישראלי הם כעת מסופים המותאמים לביצוע עסקאות EMV. עלייה של 5.9% נרשמה בחודש שעבר בכמות המסופים במערכת התשלומים הלאומית של ישראל שמעבירים עסקאות EMV ובמהלך יולי העבירו 54% מהמסופים הפרוסים בישראל עסקאות שכאלו, זאת לעומת 51% בחודש יוני.  

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים