שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מסתמן: סגרים קצרים בחנוכה ולקראת פסח
העלייה בתחלואה
לאור העלייה המחודשת בתחלואת הקורונה, דווח כי ישנו סגר שמתוכנן לאמצע חודש דצמבר והשני לסוף מרץ, אל תוך חג הפסח • השר כהן: "המטרה לעשות סגרים קצרים ומדודים"
מחסום משטרה | צילום: דוברות המשטרה

משרד הבריאות עדכן הבוקר כי אתמול אובחנו 985 נדבקים חדשים בקורונה בישראל, לאחר שבוצעו קרוב ל-40 אלף בדיקות. 2.5% מהבדיקות – חיוביות. מספר החולים שמצבם קשה עומד על 263, בהם 114 מונשמים.

בסך הכול ישנם 9,897 חולים פעילים בישראל, 502 מהם מאושפזים בבתי החולים. מניין מקרי המוות מהנגיף בישראל עומד על 2,864.

לאור העלייה המחודשת בתחלואת הקורונה. אמש דיווחה קרן מרציאנו במהדורה המרכזית בערוץ 12 כי ישנו סגר שמתוכנן לאמצע חודש דצמבר והשני לסוף מרץ – אל תוך חג הפסח.

"המטרה היא לעשות סגרים קצרים ומדודים על מנת שיורידו חזרה את היקף התחלואה", הסביר שר המודיעין אלי כהן. לדבריו, "מדובר בשני סגרים בהיקף של עד עשרה ימים כל אחד. בתחילת השנה הבאה צפויים להגיע החיסונים ולהערכתנו בסוף הרבעון השני, מאי-יוני, נהיה במצב שמרבית האוכלוסייה מחוסנת – או לפחות החלק הארי שלה. יש לנו עוד חצי שנה לעבור שבמהלכה ייתכן שנידרש לסבבים הקצרים האלה".

כזכור, בעקבות הפתיחה ההדרגתית של המשק ושל מערכת החינוך, אתמול המליץ משרד הבריאות לשנות את פיילוט הקניונים, במטרה להפחית את ההתקהלויות והעומסים הרבים שנצפו עם פתיחת 15 מרכזי הקניות.

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס והזהיר אתמול על העלייה בנתוני התחלואה בפתח ישיבת הממשלה: "אם יהיה צורך – נעצור את המשך ההקלות, ואף נהדק את אלה שכבר נתנו".

"אנחנו חייבים לעשות הכול כדי למנוע החרפה של המצב, שיכול להביא אותנו למחוזות קשים בהרבה, אפילו יותר קשים ממה שספגנו עד עכשיו", המשיך. "מצב התחלואה שלנו, יחסית למדינות ה-OECD, הוא טוב. אבל אנחנו חייבים לשמר את זה, אנחנו בסכנה שלא נשמור על זה אם לא נפעל מיד".

בבטאון אגודת ישראל 'המודיע' תקפו את נתניהו הבוקר, על רקע הכוונה להטיל סגרים בחגי ישראל. "הסגר הבא בחנוכה", נכתב בכותרת. "תתכוננו לסגר בחנוכה כי כך מתכנן שליט הקורונה בנימין נתניהו שכנראה גם העיסוק בקורונה ו'ניצול החרדים' הם חלק מהמערכות הפוליטיות שהוא שקוע בהם עד צווארו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מחכים בכליון עיניים שהעיתון יתד נאמן יצא בהוראה לציבור החרדי לבצע דחוף בדיקות גנטיות לשערות של פאות נכריות ושטריימלים בשביל לקבוע שאין הונאות בכשרות על ידי מכירת פריטים משערות המיוצרות מתאי חזיר או חיות טמאות אחרות המשובטים עם גנטיקה של שערות אדם במקום שערות רגילות של בני אדם או שערות של שועלים ולא חיות אחרות שנמצאות בסכנת הכחדה בגלל התחממות כדור הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים