שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "מסתמן שנחסן ילדים עוד לפני החופש הגדול"
נתניהו בראיון
רה"מ חשף פרטים על חיסון הילדים: "יינתנו מגיל 12, אולי פחות. הצפי לאישור באביב – ונקבלם מייד". לדבריו, "מנהלים מו"מ על עשרות מיליוני מנות, המטרה: לייצר בארץ"
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו | צילום: Truba7113, שאטרסטוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (רביעי) בראיון ל'ישראל היום' כי "עם החיסונים נגמור במהלך חודש מרץ או בתחילת אפריל. מדובר בחיסונים לאוכלוסייה הבוגרת. אחר כך יבואו החיסונים לילדים. אני מניח שהם יאושרו במהלך אפריל-מאי, ואנחנו נקבל את החיסונים הללו מייד אחרי זה".

"אנחנו כבר בקשר עם שתי החברות הגדולות. אני מקיים קשרים אישיים עם המנכ"לים שלהן. או שזה יהיה אותו חיסון – או חיסון מותאם. יהיו גם חיסונים שמותאמים למוטציות השונות שמתפתחות. אנחנו מנהלים מו"מ על עשרות מיליוני חיסונים".

לשאלה מאיזה גיל יוכלו ילדים לקבל את החיסון, אמר ראש הממשלה: "גיל 12 לפחות. זה אמור לעבור אישור באפריל. החיסונים יגיעו זמן קצר לאחר האישור. יש סיכוי טוב שבחופש הגדול הילדים יהיו מחוסנים. וגם בפסח הזה – כולנו מחוסנים".

עוד אמר נתניהו: "המסכות? עוד ייקח זמן. הילדים הם רבע מאוכלוסיית ישראל. נצטרך לפתח יכולת אחרת. אנחנו חיים בעידן הנגיפים. דאגתי שמדינת ישראל תהיה המובילה בעולם. לא רק על ידי רכש – לחיסון הבא, אחת לשנה או אחת לחצי שנה, אלא גם על ידי ייצור החיסונים בארץ. אני מדבר עם המנכ"לים של שתי החברות, פייזר ומודרנה, על שני מפעלים חיוניים. אני רוצה שישראל תהיה מובילה גם בתחום הזה. להפוך את ישראל לחוליה הכרחית בשרשרת האספקה העולמית של החיסונים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים