שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » "מסתערבי הר הבית" נעצרו ללא כל עבירה
בעקבות כתבה מצולמת
עו"ד נתי רום מסר "מדובר במעצר שערורייתי המתאים למשטרים אפלים. אדם מצטלם לכתבה ללא הסתרת זהותו וללא שעבר כל עבירה פלילית"
מג"בניקים בהר הבית | צילום: שאטרסטוק

שני "מסתערבי הר הבית", שנעצרו בידי ימ"ר ירושלים אתמול בביתם יובאו היום (ה') לדיון בבימ"ש השלום בירושלים. העצורים פעילי הר הבית שהשבוע פורסמה כתבה בה הם תועדו משתתפים בקורס הסתערבות.

העצורים נחקרו בימ"ר ירושלים בחשד לכניסה ללא רשות למקום פולחן או קבורה (ס' 172 לחוק העונשין), המשטרה מייחסת להם כניסה שלא ברשות למקום פולחן בכוונה לפגוע ברגשותיו של אדם או לבזות דתו. מדובר בעבירה אשר העונש עליה הוא 3 שנות מאסר. את העצורים מייצג עו"ד נתי רום מטעם ארגון חוננו.

במהלך מעצרם ערכו בלשי ימ"ר ירושלים חיפוש בביתם. אחד מהעצורים נעצר במהלך יומהולדת שהתקיימה בביתו לבתו בהשתתפות עשרות ילדים ולעינהם.

עו"ד נתי רום מסר "מדובר במעצר שערורייתי המתאים למשטרים אפלים. אדם מצטלם לכתבה ללא הסתרת זהותו וללא שעבר כל עבירה פלילית ומשטרת ישראל לא רק שחוקרת אותו, אלא עושה זאת במעצר בביתו, במקום לזמנו לחקירה בצורה מסודרת.

עצוב לראות כי המשטרה ובפרט ימ"ר ירושלים, פועלים ממניעים פוליטיים, זונחים עבירות קשות המתחוללות ברחבי ירושלים ללא מענה משטרתי ראוי, וכאן מבצעים מעצרי פתע עם צוותים רבים. העצורים כלל לא הפרו את הסדר הציבורי וכלל לא הפרו חוק! מי שמפר את הסדר הציבורי ואת החוק זו לצערי המשטרה, אשר סותמת פיות, פוגעת בחופש הביטוי ורומסת כל זכויות אדם", הוסיף רום.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ממש צדיקים תמימים . לא התכוונו לא רצו לא ידעו לא חשבו לא הייתה להם כוונה .
    מעשיהם היו יכולים לגרום להתלקחות ולפגיעה ברבים חפים מפשע ותמימים .
    והם מגלגלים עיניים בצדיקותם המזוייםת .
    מטורפי בית המקדש ותומכיהם הם שיביאו עלינו את האסון הבא .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים