שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מעוז ביקש מהנשיא לקרוא לרה"מ בנט לפרוש
למנוע בחירות
ח"כ אבי מעוז שיגר מכתב לנשיא המדינה יצחק הרצוג בו ביקש ממנו להפעיל את כובד משקלו הציבורי ולקרוא לרה"מ בנט לפרוש מהחיים הפוליטיים. "תמנע מערכת בחירות"
יצחק הרצוג ונפתלי בנט | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

ברקע הדיון שיתקיים בוועדת הכנסת על הכרזת ח"כ עמיחי שיקלי כפורש, שיגר יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) מכתב לנשיא המדינה יצחק הרצוג בו ביקש ממנו להפעיל את כובד משקלו הציבורי ולקרוא לרה"מ נפתלי בנט לפרוש מהחיים הפוליטיים. לטענת מעוז בנט מונע הקמת ממשלה יציבה הזוכה לאמון העם.

לשון המכתב: "מדינת ישראל נקלעה למצב מסובך ולמבוי סתום. לממשלת ישראל אין תמיכה של רוב חברי הכנסת, ובשל כך, לקראת מושב הקיץ הקרב ובא לא תהיה לה היכולת להעביר אף חוק השנוי במחלוקת".

"הציבור מביע שוב ושוב, בסקרים בכלי התקשורת השונים, את חוסר אמונו הברור בתפקוד הממשלה, ובמיוחד הדבר בולט ביחסו של הציבור לראש הממשלה בנט, שמשתרך הרחק מאחור בכל פלטפורמה בה הציבור מביע את דעתו".

"בעת הזאת, בה מדינת ישראל מתמודדת עם מצב בטחוני מורכב, עם הסכם הגרעין המתגבש, עם השלכות המלחמה באוקראינה ועם הצורך לצאת לצמיחה לאחר מגיפת הקורונה, נדרשת ממשלה יציבה הזוכה לאמון העם".

"ישנו אדם אחד, שמתוך אמביציות ושיקולים אישיים, מונע את אפשרות הקמת ממשלה יציבה שכזאת. זהו ראש הממשלה בנט".

"פונה אני אליך ומבקש ממך להטיל את כל כובד משקלך הציבורי במטרה לשכנע את ראש הממשלה בנט להתפטר בהקדם מתפקידו, לפרוש מהחיים הפוליטיים ולאפשר לחברי מפלגתו לחבור להקמת ממשלה לאומית יציבה, בהתאם להתחייבויותיהם קודם הבחירות. פעולה זו תמנע גם מערכת בחירות מיותרת בעת הזו למדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים