שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מעוז דורש חקירה פלילית נגד המשותפת
מכתב ליועמ"ש
"‏אתמול נפגשו חברי הכנסת של הרשימה המשותפת עם נציגי ששת הארגונים שהוגדרו אך השבוע בידי שר ‏הביטחון כארגוני טרור" כתב מעוז
אבי מעוז | צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

‏יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז פנה אמש (רביעי) ל‏ד"ר אביחי מנדלבליט ‏היועמ"ש לממשלה, וקרא לו לפתוח בחקירה כנגד חברי הרשימה המשותפת וכנגד ראשי ארגוני השמאל הקיצוני, בעקבות פגישתם עם נציגי הארגונים הפלסטינים שהשר גנץ הכריז השבוע עליהם כארגוני טרור ברמאללה.

"‏אתמול נפגשו חברי הכנסת של הרשימה המשותפת עם נציגי ששת הארגונים שהוגדרו אך השבוע בידי שר ‏הביטחון כארגוני טרור", כתב מעוז ליועמ"ש "‏היום הגיעו גם נציגים של ארגוני שמאל רבים לרמאללה לביקור תמיכה והבעת סולידריות עם אותם ארגונים. ‏בין המשתתפים היו חגי אלעד מנכ"ל 'בצלם', ד"ר יהודית אופנהיימר מנכ"לית 'עיר עמים', ראנה סלמן ויונתן ‏גר המנכ"לים של 'לוחמים לשלום'", פרט הח"כ.

מעוז קרא ליועמ"ש לפתוח בחקירה כנגד הרשימה המשותפת וראשי ארגוני השמאל בחשד למעבר על חוק הטרור "‏אני קורא לך לפתוח בחקירה פלילית לשם העמדת משתתפי הפגישות לדין באשמת עבירה על חוק המאבק ‏בטרור (התשע"ו – 2016 ,) לפי סעיף 24 (א) בו נכתב: "העושה מעשה של הזדהות עם ארגון טרור, לרבות בדרך של פרסום דברי שבח, תמיכה או אהדה, הנפת דגל, הצגה או פרסום של סמל, או הצגה, השמעה או פרסום של ‏סיסמה או המנון, באחד מאלה, דינו – מאסר שלוש שנים"", סיים מעוז.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים