שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מעוז להורוביץ: "אתה מייצג תפיסת עולם זוועתית"
מתקפה חריפה
מעוז התייחס הן לאמירה של שר החוץ ורה"מ החליפי יאיר לפיד שאמר בעבר כי "אנחנו החילונים מתיוונים", ולאמירת הורוביץ כי נוער הגבעות הם 'נוער הזוועות'
אבי מעוז | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

ח"כ אבי מעוז יו"ר מפלגת נעם, אמר היום (ב') כי האמירות של שר הבריאות ניצן הורביץ ושל שרי הממשלה הנוספים הן פשוט הזויות ומנותקות מכל מציאות נורמלית. מעוז התייחס הן לאמירה של שר החוץ ורה"מ החליפי יאיר לפיד שאמר בעבר כי "אנחנו החילונים מתיוונים", הן לאמירה של שר הבריאות ניצן הורביץ כי נוער הגבעות הם נוער הזוועות וכן לאמירות נוספות של שרי הממשלה.

באשר לדבריו השר לביטחון פנים עמר בר-לב ושר התקשורת יועז הנדל, לאחר הפיגוע הקשה בירושלים, בו נרצח ארי קיי הי"ד ונפצעו אזרחים נוספים אומר חה"כ מעוז "השר הנדל אמר לאחר הפיגוע בפתח ישיבת הממשלה כי הכי חשוב לוודא שלא נכנסים לירושלים חמושים, יהודים או פלסטינים, זה לא משנה, כך דברי הנדל, ריבונו של עולם, הזוי זו מילה עדינה. השר לביטחון פנים אמר שהיה מידע על המחבל, מידע מוקדם, אולם המחבל לפי המידע שהיה היה שייך לחמאס המדיני ולא לחמאס הפחע"י, תצלינה אוזניים שכך אומרות", אמר חה"כ מעוז.

מעוז הוסיף באשר לאמירתו של השר לביטחון פנים "אני נותן לזה מילים עדינות. לקרוא לזה הזוי זו מילה עדינה. השר לביטחון פנים, קורה במשמרת שלו רצח מתועב שכזה, אומר קבל עם ועולם שהיה מידע על המחבל הזה, רק שאנחנו פירשנו או שכך פורש שהוא רק מהחמאס המדיני ולא מהחמאס הפחע"י. רק על משפט כזה הוא צריך להתפטר. כל מדינות העולם כאשר הם הכניסו את תנועת החמאס לארגון טרור, הם הכריזו רק על הפחע"י?, וודאי שלא, היא הכריזה על כל תנועת החמאס, כולל המדיני, הכל תנועת טרור", הוסיף יו"ר נעם.

כמו כן, התייחס מעוז לכנס נגד אלימות מתנחלים שהתקיים בכנסת "שר הבריאות ניצן הורביץ קרא לנוער הגבעות, נוער הזוועות. פשוט הזוי. תארו לכם לו אני הייתי קורא לנוער איגי, נוער הזוועות, מה היו עושים לי?, הארץ הייתה רועדת. ואני רוצה לומר לשר הבריאות, אתה הוא המייצג תפיסה זוועתית. אתה מייצג את זוועת האדם התלוש, אתה הורית לשנות את בטפסים במגן דוד אדום ולמחוק את המילים אבא ואמא ולרשום במקום זה 'הורה 1' ו'הורה 2'. אתה יודע מה זה שהילד יגדל בלי אבא ואמא, זו זוועת האדם התלוש, ואתה מייצג אותה", הזדעק חה"כ מעוז.

כאמור, התייחס חה"כ גם לאמירות של שר החוץ ורה"מ החליפי יאיר לפיד "אני רוצה לנסות קצת לפענח את התופעה שנקראת יאיר לפיד על פי מקבץ קטן מאמירותיו לאורך השנים. בסרטון מלפני כמה שנים אמר יאיר לפיד, שבשושלת שלו נמצאים גם הרמב"ם, ולהבדיל אותו האיש יש"ו. אגב, זה הרמב"ם, שכתב בהלכות מלכים על אותו האיש שהוא, אני מצטט: "גרם לאבד ישראל בחרב ולפזר שאריתם ולהשפילם ולהחליף התורה ולהטעות רוב העולם לעבוד אלוה מבלעדי ד' ", גיסתו של לפיד, אותה הוא מינה לדירקטורית בקק"ל, הייתה, לפחות בעבר, חברה, יחד עם בעלה הנוצרי, בכת 'היהודים המשיחיים', שהינה אחת מהכתות המיסיונריות בישראל", דיבר מעוז על לפיד ואמירותיו על הנצרות.

בנוסף, הזכיר חה"כ מעוז אמירה של לפיד שרלוונטית לימים אלו, ימי החנוכה "לפני 12 שנה, אמר העיתונאי דאז, לפיד, בפני תלמידי ישיבות, ואני מצטט: ""אנחנו (כשהוא מתכוון לחילונים) מתייוונים, וגם הרמב"ם היה מתייוון". מעבר לאווילות שבדברים, בהתאם למנהגו הקבוע לעוות מושגים ולשנות את דעתו בהתאם לרוח הנושבת, מתגלית תודעה זרה ומנוכרת לרוח היהדות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים