שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מעוז: "שמרו על בתי החולים נקיים מחמץ"
קריאה למנהלים
ח"כ מעוז שיגר מכתב למנהלי בתי החולים בו ביקש מהם להשאיר את בתי החולים שלהם נקיים מחמץ כדי "שכל אחד מעם ישראל שיזדקק חלילה לשירותי רפואה יוכל לקבלם בלב שקט"
תגיות: , ,
ח"כ אבי מעוז | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש השדולה לחיזוק ושימור הזהות היהודית, ח״כ אבי מעוז (הציונות הדתית) שיגר מכתב לעשרות מנהלי בתי חולים, בו ביקש מהם להשאיר את בתי החולים שלהם נקיים מחמץ.

"חג הפסח-חג החירות קרב ובא", פתח מעוז את מכתבו. "חג זה, שהינו יום ההולדת הלאומי שלנו, נחוג על ידי רובו ככולו של עם ישראל, בארץ ובגולה, בהסבה לשולחן ליל הסדר. רובו של העם היושב בציון אף נזהר מחמץ במהלך ימי החג, זהירות שהוטבעה בנו מאז יציאת מצרים, ואשר עם ישראל דבק בה לאורך כל הדורות".

"לתחושת הרוממות החגיגית המלווה את עם ישראל מדורי דורות הצטרפו, לצערנו, גם קולות קיצוניים המבקשים לפגוע בזהותה היהודית של מדינת ישראל בכלל, ובשמירה מאיסורי החמץ בבתי החולים בפרט. בתי החולים בישראל, כמקומות ציבוריים שאליהם מגיע הציבור בעתות מצוקה, חייבים להישאר כאזורים מוגנים, שבהם הציבור הרחב יכול לשהות ללא חשש ממכשול".

מעוז הוסיף כי "סמכותכם ואחריותכם מחייבת לעשות כל שביכולתכם, במסגרת החוק, לשמור על בתי החולים נקיים מחמץ, באופן שיאפשר לציבור הרחב, המחובר למסורת ישראל, לקבל את שירותי הרפואה ללא חשש".

"מצפה אני מכם להפעיל את סמכותכם ואחריותכם, מתוך רגשי כבוד כלפי התורה ומסורת ישראל ומתוך כבוד רב לעם ישראל, ולהביא לכך שכל אחד מעם ישראל שיזדקק חלילה לשירותי רפואה יוכל לקבלם בבתי החולים בלב שקט ומתוך תחושת ודאות שלא ייכשל חלילה באיסור חמץ, כפי שהיה נהוג עד עתה בבתי החולים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים