שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "מעולם לא פסלתי את לפיד, הוא פסל אותי"
דרעי טוען
יו"ר ש"ס תוקף: "נפתלי בנט מדבר על שליטה של החרדים? להזכיר לו איך הוא סחט את תיק הביטחון עם כמה מנדטים? אני מאמין בביטחון שנתניהו ראש הממשלה הבא"
תגיות:
אריה דרעי | צילום: יעקב כהן

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר היום (ראשון) כי הוא אינו פוסל את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, אך טוען כי הוא לא רואה תסריט שבו מפלגתו יושבת בממשלה תחת לפיד. "אני לא חושב שזה מעשי כיוון שנקים ממשלה לאומית בראשות נתניהו", אמר דרעי בריאיון ל'כאן רשת ב'. "נוח ללפיד לא לתקוף אותנו עכשיו. אני מעולם לא פסלתי את לפיד, זה הוא פסל אותי ועכשיו הוא מתעלם ממני".

דרעי התייחס בריאיון לשלי יחימוביץ' ויגאל גואטה גם למתקפות בעת האחרונה של גדעון סער נגד החרדים ואמר כי "גדעון בעצמו לא מאמין במה שהוא אמר. הראייה לכך היא שבמשך חודשים ארוכים הוא וחבריו ניסו לקבוע פגישות ולתכנן דברים. הוא מבין שהחרדים שותפים שלו ובלעדיהם אין לו ממשלה. הוא אומר דברים שהם לא אמת כדי להציל את המנדטים שעוד יש לו על ידי להכות בחרדים. הם באמצע קמפיין, יום אחרי הבחירות הם ינסו לחבק את החרדים".

גם את יו"ר ימינה תקף: "נפתלי בנט מדבר על שליטה של החרדים? להזכיר לו איך הוא סחט את תיק הביטחון עם כמה מנדטים? אני מאמין בביטחון שנתניהו ראש הממשלה הבא. נקים ממשלת ימין יחד עם בנט. גדעון יצטרף אח״כ. אני לא פוסל אפשרות שגדעון יגמור עם מספר חד ספרתי, ש״ס בהערכה שלי תהיה יותר גדולה מבנט או סער".

על האפשרויות להקמת ממשלה לאחר הבחירות אמר יו"ר ש"ס: "לפי מה שאני רואה, אמרתי את זה גם לפני חודשיים, ראש הממשלה הבא יהיה נתניהו עם החרדים, הדתיים ובנט. וכשהממשלה תקום גם סער יבוא. אני מעריך שלגדעון ונפתלי יש סיכוי לגרד מספר חד-ספרתי של מנדטים. לא פוסל שש"ס תהיה מפלגה יותר גדולה מהם. אנחנו נביא 61 ויותר בלי סער וליברמן ונקים ממשלה. בשלב שני הממשלה תתרחב ליותר מכך. לא רואה אפשרות שלא".

דרעי התייחס בריאיון גם לדברים שאמר בשבוע שעבר ח"כ יצחק פינדרוס מיהדות התורה נגד גיורים צה"ליים: "אמירה לא נכונה, מיותרת ולא חכמה. יש רק גוף אחד שמוסמך לתת ביקורת על הגיורים של הצבא – הרבנות הראשית לישראל. לי כואב הלב על הפסיקה של בית המשפט של הכרה בגיורים רפורמיים וקונסרבטיביים".

בראיון ל'גלי צה"ל אמר כי "אנחנו בש״ס חוטפים בתקשורת רק בגלל התמיכה שלנו בנתניהו. מחנה ״רק לא ביבי״ רואה בנו אלו שדואגים שנתניהו יישאר, הם צודקים אגב. אם מישהו חושב שבגלל המתקפות נגדינו נפסיק את התמיכה בנתניהו – הוא טועה בגדול. פעם היו קמפיינים רק של מפלגות, היום יש קמפיינים של התקשורת״.

"גם לפני חודשיים שגדעון ונפתלי היו במספרים כפולים בסקרים, אמרתי שנתניהו ירכיבו את הממשלה הבאה. אני חוזר על זה שוב. אני אומר זאת על בסיס ניסיון קצת פוליטי שיש לי, על פילוח מדויק על סקרים, פילוחים של מתלבטים ושל מפלגות שלא יעברו. גם ׳הליכוד׳ וגם אנחנו עולים בעיקר בשבועיים האחרונים של הבחירות".

"בנתיים במערכות בחירות האחרונות עלינו מ-7 ל-8 מנדטים, אח״כ עלינו מ-8 ל-9. נמצאים רק בעלייה ובעשייה. עברתי תקופה לא קלה בקורונה, התעסקתי חודשים רבים אך ורק בזה בלבד. לישראל אין מה להתבייש בניהול הקורונה – תסתכלו על ניהול הקורונה בכל העולם, תראו את כמות החיסונים. מערכת הבריאות בישראל לא קרסה אפילו לא ליום אחד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים