שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מעל למאה מתנדבי 'השומרים' יצאו לחיפושים
בלילות הקרים
גם בלילות הקרים: מעל למאה מתנדבי 'השומרים' יצאו למסע חיפושים נרחב במשך 7 שעות אל תוך השעות הקטנות של הלילה אחר נעדר בסיכון, שהיה חשש ממשי לחייו
מתנדבי השומרים בחיפושים אחר הנעדר | צילום: דוברות השומרים

בסביבות השעה 20:00 אמש (שלישי) התקבל דיווח במוקד ארגון השומרים ממשפחה מודאגת, על כך שבנם נעדר מזה מספר שעות כשהוא בלבוש מינימלי והם חוששים לחייו בעקבות הקור העז ששורר במדינה.

עם קבלת הדיווח הוקפצו מתנדבים רבים ונפתח חפ"ק באזור שיכון ויז'ניץ בעיר. המתנדבים עברו על עשרות מצלמות אבטחה באזור שבו הוא נראה לאחרונה ובחורי ישיבות הוקפצו ע"י מוקד הארגון במטרה לסייע בחיפושים אחריו. בנוסף, צוות מתנדבים בדקו בבתי החולים בניסיון לבדוק האם הנעדר אושפז.

במהלך החיפושים התקבל דיווח במוקד השומרים ממקור מהימן, על כך שהנעדר עלה על אוטובוס קו 350 לכיוון אשדוד. מתנדבי הארגון יצרו קשר עם נהג האוטובוס שאישש את הידיעה ועידכן שהנעדר ירד בתחנה האחרונה ברובע ח' באשדוד.

מתנדבי הארגון שערך החיים הוא נר לרגליהם, התגייסו ויצאו לכיוון אשדוד בעקבות המידע החדש שהתקבל שם ריכזו את החיפושים בהם השתתפו מתנדבים רבים. עשרה צוותים של מתנדבים סרקו במשך שעות בעיר אשדוד, מיפו את העיר ועברו בין בתי הכנסת, גינות ציבוריות וכו'.

בסביבות השעה 3:10 לפנות בוקר התקבל דיווח ממשטרת ירושלים על כך שהנעדר נמצא. במקביל התקבלה בקשה לשלוח רכב שיאסוף אותו בחזרה לביתו החם והנעים בבני ברק.

שוב, מתנדב הארגון לקח על עצמו את המשימה ויצא ישירות ממסע החיפושים באשדוד, לכיוון ירושלים. המתנדב אסף את הנעדר מתחנת המשטרה במגרש הרוסים, חזרה לביתו.

בני המשפחה קיבלו את הנעדר בחום ובאהבה ולא מצאו מילים להודות למתנדבי ארגון 'השומרים', על כך שארגון, אשר פועל בהתנדבות מלאה וללא תקציבים, השקיע מאמצים אדירים במטרה להחזיר את בנם הביתה בריא ושלם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים