שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » מעמד אדיר לכבוד התורה נערך באור יהודה
"ועתה כתבו לכם"
ביום שני התקיים באור יהודה מעמד סיום "ועתה כתבו לכם" לזכרו של הראשון לציון מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל. בהשתתפות רבים ואישי ציבור
מרן הרב יצחק יוסף ורבה של אור יהודה | צילום: עיריית אור יהודה

כ-400 איש השתתפו השבוע בהיכל התרבות- אור יהודה, לאירוע הגדול של "ועתה כתבו לכם", במעמד הראשון לציון, הרב הראשי לישראל מרן הרב יצחק יוסף שליט"א, מרא דאתרא ונשיא מכון דורות הרה"ג ציון כהן שליט"א, ראש העיר ליאת שוחט, שלמה זלמן סיונוב – ממלא מקום וסגן ראש העיר ונציג ש"ס בעירייה, חברי הכנסת מסיעת ש"ס, מיכאל מלכיאלי, משה אבוטבול ואוריאל בוסו. כמו כן השתתפו ראשי כוללים, מורי הוראה רבני הקהילות ואישי ציבור.

זו הפעם השלישית שעיריית אור יהודה מארגנת אירוע "ועתה כתבו לכם" שמעניק מלגות לעידוד כתיבת חיבוריים תורניים. המסורת הזאת נמשכת ומתרחבת מידי שנה.

מרן הראשון לציון, נשא דברים באירוע וציין את חשיבותו של כתיבת חידושי התורה. הוא סיפר על הידידות של סבה של ראש העיר, ליאת שוחט עם מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, שלמדו לפני כ80 שנה בישיבת פורת יוסף שבירושלים. כמן כן, הודה לראש העיר על כל שמירה וחיזוק הדת בעיר. הרב יצחק יוסף חתם על תעודות הזוכים בחידושי התורה.

ראש העיר, ליאת שוחט ציינה: "המדיניות שלי כראש העיר עודד את לימודי התורה, אני יודעת שמרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל היה מחבב מאוד את כותבי חידושי התורה. משנה לשנה העירייה משקיע יותר במשאבים עבור הציבור הדתי-חרדי. שמחה שבאור יהודה כל התושבים חיים יחד בכפיפה אחת בסבלנות. מודה לרב העיר, הרב ציון כהן שליט"א, שפועל בכל כוחו יחד עם סגני שלמה זלמן סיונוב ויו"ר המועצה הדתית, דני שמואל למען איחוד ואיגוד קהילות העיר".

רב העיר, הרב ציון כהן, נשא דבריו וציין: "שאור יהודה התברכה בלומדי תורה רבים. האירוע ועתה כתבו לכם עושה הרבה נחת למעלה למרן זצוק"ל לראות את בני התורה לומדים וכותבים. רב העיר, סיפר למרן הראשון לציון, הרב יצחק יוסף שליט"א, על הת"ת הראשון תחת הארגון אל המעיין של רשת "בני יוסף" שנפתח בעיר, שגם שמו של התלמוד תורה הינו לזכרו של מרן זצוק"ל. רב העיר בירך ועודד את בני התורה שימשיכו להגדיל תורה ולהאדירה".

חברי הכנסת, הרב מיכאל מלכיאלי, הרב אוריאל בוסו והרב משה אבוטבול, ציינו: את הפריחה והשגשוג של בני התורה בעיר. ברכו את ראש העיר, על תקציבים הרבים עבור מוסדות התורניים בעיר. הודו לנציג ש":ס בעירייה, מ"מ וסגן ראש העיר, שלמה זלמן סיונוב, על העשייה הציבורית במסירות, והחיבור בין כל רבני הקהילות בעיר.

שלמה זלמן סיונוב, מ"מ וסגן ראש העיר, אמר באירוע: "אנו נמשיך ביתר שאת להוקיר את לומדי התורה בעיר. מודה לראש העיר, על התקציבים והמשאבים עבור הציבור החרדי בעיר. ציין בפני חברי הכנסת של ש"ס שנוכחו באירוע, את דאגתה של ראש העיר, עבור הציבור שומרי תורה בעיר. כמו כן הכריז שנמשיך את שיתוף הפעולה הפורה בין כל רבני הקהילות בעיר, תחת ניהולו של מורנו ורבינו מרא דאתרא".

1
צילום: עיריית אור יהודה
2
צילום: עיריית אור יהודה
3
צילום: עיריית אור יהודה
4
צילום: עיריית אור יהודה
5
צילום: עיריית אור יהודה
6
צילום: עיריית אור יהודה
7
צילום: עיריית אור יהודה
8
צילום: עיריית אור יהודה
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים