שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » מעמד קביעת המזוזה למרכז החסד והרפואה
"תמיד לצידכם"
במעמד רב רושם של קביעת המזוזה, קבעו מזוזות כ"ק אדמו"ר מפיטסבורג שליט"א והרה"ג חגי משה צין שליט"א – דומ"ץ דחסידי ויז'ניץ באשדוד. צילום: יהושע פרוכטר
קביעת מזוזה במשרדי תמיד לצידכם | צילום: יהושע פרוכטר

לאחר שנים של פעילות מסביב לשעון בפעילות חסד ועזרה לחולים, נחנכו המשרדים החדשים והמרכז הלוגיסטי של ארגון תמיד לצידכם, ארגון אשר חרט על דגלו להיות תמיד לצד לאלו שזקוקים. לעזרה בשעת צרה ובשעת שמחה בפרט בתקופת הקרונה החולפת. במעמד רב רושם של קביעת המזוזה, קבעו מזוזות כ"ק אדמו"ר מפיטסבורג שליט"א והרה"ג חגי משה צין שליט"א – דומ"ץ דחסידי ויז'ניץ באשדוד.

לאחר קביעת המזוזה נערך מעמד לחיים. שבו נשא שיחה מיוחדת כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א בדבריו שיבח את המנהלים במעשי החסד, והרבה בגודל מעלת חסד, כפי' שנאמר עולם חסד יבנה. ובירך את כל העוסקים, המנהלים והמתנדבים במלאכת הקודש, בהצלחה מרובה וסייעתא דשמיא.

כמו"כ נשא דברים הגרח"מ צין, בדבריו ציין את העובדה כי דווקא בימים אלו, שאנו מבכים על חורבן בית המקדש שנחרב בעוון שנאת חינם, נחנך עוד מקום של אהבת חינם, וכמו שמובא בספה"ק על הכתוב: 'אנשי הצבא בזזו איש לו' – שביזו את מי שחי לעצמו באנוכיות ודווקא בימים אלו הזמן גרמא להרבות באהבת חינם. וסיים בהערכה למתנדבים היקרים אשר יומם וליל לא ישבותו, כעדות אישית שנכח לראות פעילות החסד בהיקפים עצומים.

ובירך את יו"ר הארגון הרב יהושע כהן והמנכ"ל הרב יצחק נטע קינד אשר מוסרים את נפשם וזמנם לטובת הכלל והפרט. דברים מיוחדים במעלת החסד מתוך מסירות נפש. נשא פטרון הארגון מר חדד הי"ו לע"נ אביו היקר אלי אליהו בן עליזה.

במעמד השתתפו חברי עיריית אשדוד, הרב יחיאל ויינגרטן הי"ו סגן ראש העיר, הרב יהושע טננהויז הי"ו חבר מועצת העיר, וכן הרב יעקב קיהן שליט"א רב בית החולים "אסותא"- אשדוד. והעסקן החשוב הרב שאול לנדאו הי"ו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים